Spring naar bijdragen

Stuurhuis spacer


Recommended Posts

Vandaag maar eens mijn stuurhuis eruit gehaald om te kijken wat ik met de speling ga doen.

er bleek tussen het stuurhuis en het chassis ook nog een soort van aluminium spacer te zitten.

Die is behoorlijk vergaan.

IMG_0102.thumb.jpeg.b580669dc2626b2dc3f4336f1ebaeb6f.jpeg

 

ik heb al met alle bekende Jeeponderdelenleveranciers gebeld. Niemand heeft zo’n ding op voorraad. Ik zie ze bij allerlei Amerikaanse bedrijven wel op hun websites staan. Maar dan wordt het erg duur en de meeste versturen helemaal niet naar buiten de USA. Op Alibaba zie ik ze ook, maar dan heb ik m pas over 3-5 weken.

In het ergste geval maak ik zelf wat, maar wellicht heeft iemand nog een idee waar zo’n spacer te verkrijgen is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 hours ago, Ab said:

En een gebruikte?  Cherokeeparts of Sunshine Garage doen nog wel eens wat demonteren.....

 

Cherokeeparts in ieder geval niet. Vandaag maar snel even zelf zo’n spacer gemaakt. Een wat steviger ontwerp. Ik heb ontdekt dat iedereen die deze dingen maakt gewoon een paar busjes op een stalen plaat last. Ik had toevallig nog een plaat aluminium liggen.

IMG_1833.thumb.jpeg.6639951e13193ad7d008087b2d226b35.jpeg

HIer kun je wat meer details over de “productie” lezen:

 

https://www.team-bhp.com/forum/diy-do-yourself/184805-my-car-hobby-lot-fiddling-some-driving-too-jaguar-xjr-mercedes-w123-alfa-romeo-spider-74.html#post5559404

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...