Spring naar bijdragen

Zondag 14 maart Jeep®Tour Veluwetour


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Van de site van JCN:

Op zondag 14 maart 2004 zal een volgende Jeep®Tour worden georganiseerd, welke grotendeels op de Veluwe zal worden verreden en waarvoor de uitnodigingen inmiddels aan onze leden persoonlijk zijn verzonden.

Deze Jeep®Tour wordt gereden op road-book, welke is opgesteld;

? ofwel op basis van coördinaten, zodat deze met uw Gobal Position System (GPS) kan worden verreden,

? ofwel op basis van het Bolletje/Pijltje Systeem (BPS).

Een deskundige zal, voorafgaande aan de route op de startlocatie, een GPS instructie verzorgen toegankelijk voor iedere deelnemer. GPS apparatuur is ter plaatse (in beperkte mate) beschikbaar tegen een daghuur ? 12,50

Tijdens de Jeep®Tour kan een Letterspel worden gespeeld, waaraan leuke prijzen zijn verbonden

Het programma voor de zondag is als volgt:

? 09.00 uur

? 09.30 uur / 10.00 uur

? 10.15 uur / 11.00 uur

? 17.30 uur

? 18.30 uur l

Ontvangst

Instructie gebruik GPS

Start Jeep®Tour

Buffet op eindlocatie

Uitslag Letterpuzzel

Kostenopgave:

Inschrijfgeld per jeep ? 15,- (toeslag niet-leden ? 10,-) inclusief koffie of thee met appelgebak van het huis, voor twee personen en fris voor de kinderen,

Westernbuffet ? 25,- per persoon en ? 12,50 per kind tot 13 jaar,

Huur GPS-apparatuur ? 12,50 per dag (beperkt aantal).

Start- en eindlocatie:

Startlocatie:

Eindlocatie:

Café Restaurant ?De Harmonie?

Harderwijkerweg 35 6957 AB Laag Soeren

Tel: 0313-619274 www.harmonielaagsoeren.nl

Steakhouse ?Bonanza?

Dorpsstraat 15 7437 AJ Bathmen

Tel: 0570-541285 www.steakhouse-bonanza.nl

In de route zijn relatief weinig off-road tracks opgenomen, maar daar staat tegenover dat de Jeep®Tour, ons door werkelijk prachtig landschappen zal voeren, mits de pittige oriëntatieopdrachten zelf correct worden uitgevoerd.

Kortom een uitdaging voor een, hopelijk, prachtige zondag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by willem@Mar 8 2004, 15:35

het zoekt niet eens een route voor je, alles handwerk

wat is er mis met tomtom?

Het grote verschil: tomtom gebruikt vectorkaarten, waar eigenlijk alleen maar de normale verharde wegen opstaan.

Ozi gebruikt stafkaarten, waarop ook zandwegen, wandelpaden, ruiterpaden en zo op staan. Bij bos en heidegebieden vind je zowat ieder slootje en iedere graspol terug op de kaart.

Met vectorkaarten rijdt ik altijd op die stukken waar geen wegen meer getekend staan. dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was erg gezellig!

Toppunt (voor mij) toch wel een paar Jeeps vast in de rivier (welke? Waar waren we?? biggrin.gif ) , pics komen nog. cool.gif

Lunch was ook lekker... blink.gifwink.gif

Hulde voor Ed voor het supersnel uit elkaar halen en weer in elkaar zetten van een linker voorrem. thumbsup.gif

Dat we daardoor de lunch misten..moa, Utah kon weer verder...dat was eigenlijk net zo mooi.

Nee, perfect georganiseerd met leuke start/finish plaatsen en een mooie omgeving met toch nog wat onverharde wegen. Met aan het eind: eten klaar...wat kun je nog meer wensen.

thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Foto's zijn onderweg. Ook een filmpje hoe ik op de motorkap lig en er een paar het errug leuk vinden om me uit te lachen omdat ik misschien wel nat zou worden. Best leuk al dat commentaar op de kant. Nou ja het resultaat kennen diegene die erbij waren. Toch weer dat ene spreekwoord, hè. Uuuuh eigenlijk 2. wink.gif Ik was uiteindelijk het droogste van allemaal. biggrin.gif

En Brain als je dit leest.

SUPER dat je diegene was de wel vrijwillig de voeten nat wou maken en al pootjebadend het water in liep of het hartje zomer was.. yes.gif

thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...