Spring naar bijdragen

grand cherokee kopen


Recommended Posts

Hallo,

Ik zit erover te denken om mijn yj in te ruilen voor een Grand cherokee. Nou ben ik echter nogal bang voor de beruchte viscokoppeling. Aangezien ik toch wel op een 94er of zo uit zal komen met een kilometerstand van rond de twee ton zit het er dik in dat die vervangen dient te worden. Heeft iemand op het forum dit al eens gedaan of is het handiger dit door de stealer te laten doen.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben erg benieuwd naar de foto reportage. Die reparatie zit er bij ook aan te komen en voel er weinig voor om het bij de dealer te laten doen voor € 2500 +.

Heb er nu dik 220.000 op de teller staan en hij begint als hij warm is wat op te spelen bij korte bochten.

Wat moet er verder allemaal gebeuren voor dat dat ding er onder uit kan? Te doen zonder brug? Flink op krikken aan een kant? Hoe zwaar is dat ding?

Hoop vragen weer....

Goed weekend en succes Mav met hobbyen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kosten bij Texacars in Velden: €1400 incl. btw.

Bak geld, maar valt mij nog mee. Vroeg tijdje geleden eens bij stealer in Utrecht..... schrik niet. Willen niet alleen visco vervangen maar alleen complete tussenbak. € 2500 als 't niet tegen zat.

Voor € 1400 kan je er wel weer 200.000 km tegen aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...