Spring naar bijdragen

Wel of niet onder handen nemen


Ollie B
 Share

Recommended Posts

Beste mensen;

Al enige jaren ben ik in het bezit van een Jeep Wrangler Sahara 4.0 HO, min of meer standaard. Sind een jaar wordt ik ook meer en meer actief als lid van de Jeepclub Nederland. Samen met mijn kinderen al veel plezier beleefd.

Inmiddels ben ik de topics of het forum aan het lezen en bekruipt mij het gevoel ook mijn saharaatje onder handen te nemen. Per slot van rekening is ie van 1991 en wordt er niet jonger op.

Om jullie eerlijk de waarheid te vertellen, uit elkaar halen zal wel lukken denk ik. Hetzij met hamer anders met slijptol. In elkaar zetten is dan iets anders. Vandaar mijn vraag of er rond Tiel jeepers zijn die mij kunnen halpen als dat nodig mocht zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Sjikita@Nov 11 2005, 10:27

Hee Ollie B

Ik woon in Oss en kan je wel helpen als het nodig is.

Reken er wel op dat ik (vaak) te rigoreus advies geef (he mav) laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  als het op zoiets aankomt.

Maar ik wil wel een keer langskomen om mee te kijken.

Groeten Bas

<div align="right">

he Bas;

Elk advies, rigureus of niet, is welkom. laugh.gif Als het maar zorgt dat ik weer kan jeeperen in 2006. blink.gif Wil toch weer met de jeep naar Spanje. rolleyes.gif Vandaar. Verder ben je natuurlijk altijd welkom. Even vooraf bellen dan zorg ik dat ik er ben. Mijn adresgegevens mail ik je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi ollie,

klinkt als een goed plan, ik zou alleen niet een te strakke deadline stellen, je hebt iig 2 x zoveel tijd nodig als begroot en na afloop heb je 2 keer zoveel uitgegeven als dat je financieel had begroot,

maar maak je geen zorgen dat hoort er allemaal bij en maakt het nog leuk ook laugh.giflaugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Pullie@Nov 11 2005, 12:04

hoi ollie,

klinkt als een goed plan, ik zou alleen niet een te strakke deadline stellen, je hebt iig 2 x zoveel tijd nodig als begroot en na afloop heb je 2 keer zoveel uitgegeven als dat je financieel had begroot,

maar maak je geen zorgen dat hoort er allemaal bij en maakt het nog leuk ook  laugh.gif  laugh.gif

<div align="right">

Hey Pullie;

Op jouw site gezien dat je daar ervaring mee hebt. Tja wat tijd betreft en geld zul je wel gelijk hebben. Maar toch een hobby "mag" iets kosten. (nooit aan mijn vrouw vertellen). Alleen niets doen kost volgens mij uiteindelijk ook geld of erger nog heb je geen Jeep meer. Da's een doem idee, toch.

By the way hoe is het verder met jour restauratie gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

true, niks doen kost op het einde inderdaad meer. mijn jeep is nu in een stadium dat bijna alles naar behoren functioneerd, ik ben nu bezig met andere modificaties (nieuwe voorbumper, lampenrek op het dak en een swing out tire carrier) daar zal ik de rest van de winter wel druk mee blijven. succes alvast, bij vragen kun je me altijd PBen of Mailen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Mav ©@Nov 11 2005, 10:22

Ik ga em even verplaatsen naar het YJ forum wink.gif

Ik kan uit betrouwbare bron melden dat er begin 2006 een paar man in omgeving Tiel gevestigd is die je wel bij kunnen staan wink.gif

<div align="right">

he Mav;

Tja ik houd me aanbevolen. Zou leuk zijn als er meerdere jeepers in de regio Tiel zouden zijn. Inmiddels een garage met smeerput geregeld. wink.gif Voor een periode van tenminste 6 maanden. Dus het sleutelen zal er nu wel van gaan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ollie B@Nov 11 2005, 15:43

he Mav;

Tja ik houd me aanbevolen. Zou leuk zijn als er meerdere jeepers in de regio Tiel zouden zijn.  Inmiddels een garage met smeerput geregeld.  wink.gif Voor een periode van tenminste 6 maanden. Dus het sleutelen zal er nu wel van gaan komen.

<div align="right">

Nou nog iemand die voor je sleutelt.. .... tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Nov 12 2005, 11:28

Dan vallen deze mensen allemaal af.... Hebben allemaal nog werk zat! laugh.gif

<div align="right">

Hulp oke, meesteutelen mag, graag zelfs, maar als iemand anders moet sleutelen kan ik net zo goed naar een garage of dealer gaan. Is dan wel zo handig maar zeker minder leuk en spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ollie B@Nov 12 2005, 13:59

Hulp oke, meesteutelen mag, graag zelfs, maar als iemand anders moet sleutelen kan ik net zo goed naar een garage of dealer gaan.  Is dan wel zo handig maar zeker minder leuk en spannend.

<div align="right">

Spannend zal het in jouw geval (EN in mijn geval..) zeker worden! laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Spannend zal het in jouw geval (EN in mijn geval..) zeker worden! laugh.gif

Ik ben bang dat het nu gaat gebeuren. Garage geregeld met smeerput. dry.gif Sleutels inmiddels in mijn bezit. smile.gif Dus na dit weekeinde gaat ie onder het mes. biggrin.gif Dan maar enkele maanden niet toeren. mad.gif Andere zaken ook inmiddels geregeld. Veel carroserie onderdelen maak ik volledig blank. Dan worden die bij een kennis van mij gepoedercoated dry.gif en daarna voorzien van een grondlaag en verflaag. Kan ie er weer tegen denk ik. Althans dat hebben we inmiddels afgesproken. Dus we zien wel.

Zo gauw ik begonnen ben zal ik over het vervolg hierop terugkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedzo, nu knallen met die hap biggrin.gif

Weet je wat het is. huh.gif Mijn Jeep staat er nu, met een bakkie koffie zit ik te kijken waar te beginnen wetende dat als ik begin ik niet meer terug kan. laugh.gif Moet ook nog wat oud ijzer verslepen om haar op de smeerput te rijden. mad.gif Dat oud ijzer, veeel!!!!, houd me nu nog even tegen. mad.gif Aanstaande zaterdag is het slecht weer dus dan is dat een mooie klus. Dan de smeerput leegmaken en de jeep erop rijden. Dan kunnen we of willen we niet meer terug. En wat die 2 maanden betreft, ze moet klaar zijn voor de vakantie. Want dan gaat ze weer mee naar de sun. laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haaai ollie b

ik wilde je heel veel sterkte en plezier wensen

met je jeep ik zelf ga van de zomer die van mij onder hande nemen

dus als je een topic in "Projecten" gaat maken laat maar even weten

dan zal ik dat goed in de gaten houden

verder nog mensen met punten waar ik (en jij) goed naar moeten kijken??

groetjes Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haaai ollie b

ik wilde je heel veel sterkte en plezier wensen

met je jeep ik zelf ga van de zomer die van mij onder hande nemen

dus als je een topic in "Projecten" gaat maken laat maar even weten

dan zal ik dat goed in de gaten houden

verder nog mensen met punten waar ik (en jij) goed naar moeten kijken??

groetjes Bart

Beste Bart;

Bedankt voor jouw goede wensen. Als je wilt kun je natuurlijk altijd komen kijken. Ik weet niet waar jij woont maar ik woon in de Betuwe. Als je langs wilt komen mail dan even. Kom je niet voor niets.

Hm Hm

Met wat je daar allemaal opnoemt ben je weer 2 maanden verder.

Advies: Pak je gereedschap en begin gewoon!!!! yes.gif

Hulptroepen staan al klaar ph34r.gif

HULPTROEPEN??????????

Maar goed ik ben begonnen en als je wilt komen kijken ben je welkom. De koffie kan inmiddels vers gezet worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...