Spring naar bijdragen

Jeep Gand Cherokee Kolonne voor huwelijk


Yves Thiery
 Share

Recommended Posts

Beste Jeep-vrienden,

Op Vrijdag 23 december 2005, treed ik in het huwelijk met mijn verloofde Caroline. Graag had ik de rit naar het gemeentehuis en naar de kerk in stijl laten gebeuren en had daarbij gedacht aan een kolonne van 6 jeeps grand Cherokee.

Mijn vriendin en ik zijn allebei absoluut verliefd op deze wagen en willen hem daarom ook een speciale plaats geven op ons huwelijk. Concreet zijn we nog op zoek naar 4 mensen die bereid zijn om met hun grand in onze suite te rijden. Natuurlijk willen we graag een vergoeding geven. De tocht zou gaan van Hasselt naar Zonhoven in België, hapjes en drankjes inbegrepen...

Wil jij ons helpen? Je kan me contacteren op 032/477/60.99.29 of op yvesthiery@telenet.be.

Heel veel dank,

Yves

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Yves Thiery@Oct 30 2005, 11:15

Mijn vriendin en ik zijn allebei absoluut verliefd op deze wagen en willen hem daarom ook een speciale plaats geven op ons huwelijk.

zijn jullie ook verliefd op elkaar? want anders kan je zoals ik het lees,beter met een jeep trouwen tongue.gif

gehehehehe wink.gif veel plezier op jullie huwelijk en alvast gefeliciteerd cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by ejg@Nov 1 2005, 18:10

ben dan bijna op vakantie ( ja kameel , ik wel  tongue.gif )  dus staat ie 2 weken stil

<div align="right">

biggrin.gif

ik ook, alleen is nog steeds niet zeker waar naartoe. wink.gif

Nog steeds geen GC rijder die wèl wil? unsure.gif

Zal ook best een eind rijden zijn voor velen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Nov 1 2005, 18:12

biggrin.gif

ik ook, alleen is nog steeds niet zeker waar naartoe.  wink.gif

Nog steeds geen GC rijder die wèl wil?  unsure.gif

Zal ook best een eind rijden zijn voor velen...

<div align="right">

Is er geen Grand Cherokee in Belgie dan??

Lijkt me sterk cool.gif

Woon er zelfook ver vandaan .is ook moeilijk te plannen sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het verhaal een beetje gevolgd, maar ik vind dat wij als jeepers, Yves en Caroline geen wederzijdse beloftes kunnen laten uitspreken zonder de getuigenis van minimaal zes geceetjes.

Dus als YJ fanaat, zet je je voorkeur opzij, je claimt ergens een GC je bent voor die dag een sprankend bruidsmeisje met roseblaadjes.

Ik ben erbij, alleen kan ik jullie geen garantie geven inzake de kleur, afgezien van mijn topje, dat redelijk rose zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Dutch Rebel@Nov 4 2005, 02:24

Ik heb het verhaal een beetje gevolgd, maar ik vind dat wij als jeepers, Yves en Caroline geen wederzijdse beloftes kunnen laten uitspreken zonder de getuigenis van minimaal zes geceetjes.

Dus als YJ fanaat, zet je je voorkeur opzij, je claimt ergens een GC je bent voor die dag een sprankend bruidsmeisje met roseblaadjes.

Ik ben erbij, alleen kan ik jullie geen garantie geven inzake de kleur, afgezien van mijn topje, dat redelijk rose zal zijn.

<div align="right">

Dank je Dutch Rebel! We zijn je heel dankbaar! Ik hoop je te mogen ontvangen op onze mooiste dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Beste Jeep-vrienden,

Op Vrijdag 23 december 2005, treed ik in het huwelijk met mijn verloofde Caroline. Graag had ik de rit naar het gemeentehuis en naar de kerk in stijl laten gebeuren en had daarbij gedacht aan een kolonne van 6 jeeps grand Cherokee.

Mijn vriendin en ik zijn allebei absoluut verliefd op deze wagen en willen hem daarom ook een speciale plaats geven op ons huwelijk. Concreet zijn we nog op zoek naar 4 mensen die bereid zijn om met hun grand in onze suite te rijden. Natuurlijk willen we graag een vergoeding geven. De tocht zou gaan van Hasselt naar Zonhoven in België, hapjes en drankjes inbegrepen...

Wil jij ons helpen? Je kan me contacteren op 032/477/60.99.29 of op yvesthiery@telenet.be.

Heel veel dank,

Yves

en??

al gelukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...