Spring naar bijdragen

De Bar


Beest
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Podenji@Nov 1 2005, 14:38

zooo lekker koffie met een stuk taart !!

iemand anders ook een stukkie?

jij dezperado?

ik zet wel ff die Hazes af hoor en iets anders op

<div align="right">

ja lus wel een puntje maakt niet uit welke en ja Hazes was... maar wel gezellige kroegmuziek een tikkie droevig. Alsie vrolijk wordt en je kunt er lekker op dansen is het het laatste rondje zonde hoor. Dan wordt het tijd... de hoogste tijd die die nog maar ff niet

Eerst die taart en koffie wink.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Nov 1 2005, 16:06

ja  lus wel een puntje maakt niet uit welke    en  ja  Hazes was...  maar  wel  gezellige kroegmuziek  een tikkie droevig.  Alsie vrolijk wordt en je kunt er lekker op dansen is het  het laatste rondje    zonde hoor.  Dan wordt het tijd... de hoogste tijd  die  die nog maar ff niet

Eerst die taart en koffie wink.gif   wink.gif <div align="right">

zo hier jij zijn tongue.gif heb van allebei wat gedaan cool.gif

en van Hazes word ik altijd droevig tongue.gif maar ik pas me wel aan hoor rolleyes.gif

**grin**

Paradise by the Dashboard Light is ook altijd zo'n kroegenafsluiter , dat nummer en dat afsluit nummer van Hazes .....te vaak gehoord dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

neeeee paradise by the dashboard light is juist een knaller halverwege de avond Heb jaren achter disco gestaan en als het moeilijk op gang kwam dan even Paradise alleen de beginnoten zijn genoeg om iedereen wakker te maken. OOk een leuke was Raymond van het Groenewoud op een gospel melodie holee holaa en het is genoeg ..... Maar inmiddels tijd voor een borrel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

amen wink.gif en proost...

een paar jaar geleden toen ik nog achter de bar stond was Jump Around van House Of Pain altijd een gegarandeerde wakkermaker, ook Bro Hymn Tribute van Pennywise werkte aanstekelijk.....

enneh, wil de barman mij nog een pilsje indoen en de rest van de mensen aan de bar ook nog eentje bijvullen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Pullie@Nov 1 2005, 18:31

amen  wink.gif   en proost...

een paar jaar geleden toen ik nog achter de bar stond was Jump Around van House Of Pain altijd een gegarandeerde wakkermaker, ook Bro Hymn Tribute van Pennywise werkte aanstekelijk..... 

enneh, wil de barman mij nog een pilsje indoen en de rest van de mensen aan de bar ook nog eentje bijvullen??

<div align="right">

ben ze ff aan het downloaden die 2 nummers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Nov 1 2005, 17:25

neeeee  paradise by the  dashboard light is juist een knaller halverwege de avond  Heb jaren achter disco gestaan en als het moeilijk op gang kwam dan even Paradise    alleen de beginnoten zijn genoeg om iedereen wakker te maken.  OOk een leuke was Raymond van het Groenewoud op een gospel melodie  holee  holaa  en het is genoeg .....  Maar inmiddels tijd voor een borrel

<div align="right">

goed als ik genoeg drank op heb vind ik veel muziek leuk maar holee holaa ph34r.gif

goed schenk nog maar een stevige borrel in dan tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...