Spring naar bijdragen

cardanas/aandrijfas CJ5


jack17
 Share

Recommended Posts

5 uur geleden zei jack17:

 

motor ligt wat achterover en pinion van achteras wat omhoog, ligt behoorlijk recht in lijn, dus geen cv nodig denk ik.

Dan zijn je hoeken van de motor en de diff verschillend. Die horen zoveel mogelijk hetzelfde te zijn.  Dus is een CV juist beter om de (grotere) hoek bij je bak te overbruggen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei steven:

als het voor achteraan is kun je mss een cardan met cv overwegen.

ik heb bij mijn cj7 met v8 en automaat en 4,5" lift.

Heb er een van een cherokee (voorkant dacht ik) laten inkorten en achter in mijn cj gebruikt (wel andere yoke monteren)

toch bedankt voor moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 12/19/2016 at 5:43 AM, jack17 said:

paar inch met shackels

Over het algemeen lift met shackles word afgeraden groter dan 1" (Zelf heb ik 1.25" op mijn YJ zitten die ik zsm er af ga halen).  Om even verder te gaan over je zoektocht naar een andere aandrijf as. Hier gebruikt men vaak een Transfercase drop kit: http://www.quadratec.com/products/16006_103.htm?gclid=Cj0KEQiA4o3DBRCJsZqh8vWqt_8BEiQA2Fw0eSdmFh2k78rPyCg-T-88fJ5p-Wdjoi6eCn4-4voHJL8aAj188P8HAQ

Hiermee kan je wellicht met je huidige aandrijf as weg komen.

Vriendelijke groet,

Maurice

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-12-2016 om 2:58 PM zei DutchMud:

Over het algemeen lift met shackles word afgeraden groter dan 1" (Zelf heb ik 1.25" op mijn YJ zitten die ik zsm er af ga halen).  Om even verder te gaan over je zoektocht naar een andere aandrijf as. Hier gebruikt men vaak een Transfercase drop kit: http://www.quadratec.com/products/16006_103.htm?gclid=Cj0KEQiA4o3DBRCJsZqh8vWqt_8BEiQA2Fw0eSdmFh2k78rPyCg-T-88fJ5p-Wdjoi6eCn4-4voHJL8aAj188P8HAQ

Hiermee kan je wellicht met je huidige aandrijf as weg komen.

Vriendelijke groet,

Maurice

bedankt voor tip Dutchmud, maar ik heb de transfercase (dana 300 ) vast aan de automaat van de V8 zitten, dus niet van toepassing denk ik.

de shackels zijn tussen 1.5 en 2 inch maar eigen constructie , flink zwaar en verstevigd uitgevoerd. Jeep ligt nu behoorlijk goed op de weg.

mvg,

Jack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-12-2016 om 2:58 PM zei DutchMud:

Over het algemeen lift met shackles word afgeraden groter dan 1" (Zelf heb ik 1.25" op mijn YJ zitten die ik zsm er af ga halen).  Om even verder te gaan over je zoektocht naar een andere aandrijf as. Hier gebruikt men vaak een Transfercase drop kit: http://www.quadratec.com/products/16006_103.htm?gclid=Cj0KEQiA4o3DBRCJsZqh8vWqt_8BEiQA2Fw0eSdmFh2k78rPyCg-T-88fJ5p-Wdjoi6eCn4-4voHJL8aAj188P8HAQ

Hiermee kan je wellicht met je huidige aandrijf as weg komen.

Vriendelijke groet,

Maurice

bedankt voor tip Dutchmud, maar ik heb de transfercase (dana 300 ) vast aan de automaat van de V8 zitten, dus niet van toepassing denk ik.

de shackels zijn tussen 1.5 en 2 inch maar eigen constructie , flink zwaar en verstevigd uitgevoerd. Jeep ligt nu behoorlijk goed op de weg.

mvg,

Jack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Ab locked this topic
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...