Spring naar bijdragen

Trillingen aandrijving


Dennisr
 Share

Recommended Posts

Wanneer ik vanuit stilstand vertrek zie ik mijn versnellingspook en daarmee de hele aandrijflijn trillen en uiteraard voel ik het ook. Het gebeurt alleen maar bij het vertrekken, of althans dan merk ik het alleen maar.

Volgens mij is dit ook pas gebeurt nadat ik er een 2" verenpakket onder heb gezet. We hebben ook spie-tjes onder de achteras geplaatst om de hoe terug te brengen..

Nu is het trillen behoorlijk irritant en heb inmiddels ook een bakverlagingsset besteld, maar misschien kan ik dit probleem ook wel verhelpen door de spie-tjes te verwijderen, want nu is de hoek ingaande en uitgaande volledig gewijzigd.

Iemand met dit probleem bekend en beter nog weet iemand de oplossing????

PS. FOC trophy was dit jaar super behalve dan dat mijn kruisje links voor mijn steekdrijfas in de vernieling heeft geholpen, maar mocht de pret niet drukken daarvoor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Ogdak@Sep 26 2005, 20:43

Gewoon uit nieuwsgierigheid,

Aan welke kant(voor/achter) van de as zitten de spietjes.

Heb dit al eens eerder fout gezien, had overigens niks met een TC lowering te maken.

Was nota bene door een jeep garage gemonteerd(zal geen namen noemen).

<div align="right">

zitten aan de voorkant van de as, zodat de voorkant van het diff. naar boven staat(ingang)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...