Spring naar bijdragen

Spacers of old man enu


Recommended Posts

Hoi, sinds kort heb ik een TJ , en die wil ik iets hoger later staan on er 31"bandjes er onder te zetten.

Nu zijn er verschillende dingen die je uit kunt voeren.Maar het is niet voor extreem terein.Daar is hij nog te jong voor.

maar wel off-road

maar wat ik nu zie is.(kan zijn van andere merken)

http://www.rocky-road.com/jeepsus.html kost weinig

en

http://www.rocky-road.com/jeepome.html

wie weet antwoord.

Jacco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onder een TJ kan je perfect 31" zetten zonder te moeten verhogen, bij zwaarder terreinwerk gaan je banden wel je wielkassen raken wanneer je niet verhoogd.

Ik zou gewoon de 31" eronder zetten en dan sparen voor een 4" liftkit, bij deze liftkit raken 31" nooit. Ikzelf heb hetzelfde gedaan.

Moest je trouwens nog banden zoeken, ik heb nog een setje terreinbanden te koop staan op bredere velgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wrangler_tj@Sep 25 2005, 17:53

Ik zou gewoon de 31" eronder zetten en dan sparen voor een 4" liftkit, bij deze liftkit raken 31" nooit.  Ikzelf heb hetzelfde gedaan. 

<div align="right">

yes.gif

Je kan eventueel -tijdelijk- een paar kleine spacers erop zetten als het toch een klein beetje schuurt her en der in het terrein. Maar ik zou toch ook ff het geld bewaren...

...die verhoging wil je straks echt wel. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de 2" spacers werken prima met 31x10.50 banden smile.gif Niet al te duur en in het geval je met een echte 'suspension' kit gaat kune je ze gemakkelijk aan een andere Jeeper verkopen ... als je met een 4" lift kit of hoger gaat dan moet je zoveel andere dingen aanpassen dat het echt veel geld gaat kosten dry.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dat is 500 meter van mijn huis.

Hat is een fort, dat 100 jaar geleden in gebruik werd genomen. Tegen de Zweden.Later aangepast tijdens de koude oorlog.Het is een heel bunker complex, met veel gangen door de berg heen.

in 1990 zijn de laatste militaeren vertrokken.

En ach, het is af en toe effe leuk om daar een rondje te rijden. wink.gif

wink.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...