Spring naar bijdragen

Jeep Renegade


Heidi
 Share

Recommended Posts

kijk ook even goed naar het chassis, ter hoogte van de brandstof tank willen deze nog wel eens goed rot zijn, Bij  de ophanging van de veren even kijken of daar geen scheuren in de chassis balk zitten.

 

even zoeken op 't forum staat een berg van info op oven aanschaf wrangler kijk ook even bij de cj groep is de voorganger van de wrangler.

 

 

Is dit de eerste die je gaat bekijken of heb je er al meer gezien ook kwa rijgedrag zit er wel verschil in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is de eerste keer dat ik ga kijken , het schijnt een betrouwbare garagist te zijn die enkel amerikaanse autos doet

Waar kan ik de extra s vinden van de renegade van 91 ? De ingebouwde zijbars geeft hij alvast zijn er nog extra s? Buiten de ingebouwde mistlampjes ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rolleyes:

Nu weet ik niet wat je bedoeling is met de Jeep , je schrijft dat ie orgineel is, maar wil je nog verhogen, andere banden , wellicht andere veren/schokdempers (de orginelen zullen gaar zijn na 24 jaar trouwe dienst) en ga zo maar door , reken dan een mille of 3 erbij voor dit soort zaken.

 

Ik had mijn Jeep ook voor een redelijk bedrag in de vingers, maar als ik tel wat erbij is gekomen........ :cry:

 

Gewoon niet tellen dus.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is de eerste keer dat ik ga kijken , het schijnt een betrouwbare garagist te zijn die enkel amerikaanse autos doet

Waar kan ik de extra s vinden van de renegade van 91 ? De ingebouwde zijbars geeft hij alvast zijn er nog extra s? Buiten de ingebouwde mistlampjes ?

Sidebars heeft een Renegade niet, dus helemaal orgineel is hij niet. De Renegade is te herkennen aan de enorme hoeveelheid plastic verbredersdelen. In Nederland zie je zelden een YJ Renegade. Hier een plaatje hoe hij er uit hoort te zien:

http://www.google.nl/imgres?imgurl=https://c1.staticflickr.com/7/6168/6171038950_b1773af5e4_b.jpg&imgrefurl=https://www.flickr.com/photos/greggjerdingen/6171038950&h=646&w=1024&tbnid=uIc7Kx9w6Ph1JM:&docid=al0gHQuaCW5JtM&hl=nl-NL&ei=FBPaVdmJNsOAU8z_m4AI&tbm=isch&client=tablet-android-samsung&ved=0CFQQMygwMDBqFQoTCNnjpe3sv8cCFUPAFAodzP8GgA

<edit> het is dus wel een Renegade, ik zag je foto te laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeepmensen zijn (gelukkig) nogal divers en over smaak valt niet te twisten.

Ik denk niet dat ik de enige ben die dit niet zo'n mooie uitvoering vind, als je hem gaat verhogen wordt het er mijns inziens niet beter op.

Ik weet dat een bekende die nogal eens een jeep demonteerd zo'n renegade pakket probeerde te verkopen en dat viel niet mee.

Maar ja, als jij het nou mooi vind, wat zou het.

Succes met de bezichtiging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd vind ik die prijs niet zo heel raar, als het een goede auto is.

Je koopt bij een autobedrijf en de verkoper zal toch ook iets van garantie moeten geven op zo'n oude auto(wat dat ook waard moge zijn).

Als jij die prijs veel te hoog vind, denk ik dat je de bezichtiging over kunt slaan.

Gezien de kleur van de bekleding zou het inderdaad een groene geweest kunnen zijn en dat verklaard ook wel waarom hij nu zwart is, groen is niet de meest populaire kleur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Ha, nee hoor Michel, geen betrekkingen met deze verkoper.

Ik zou die YJ ook niet kopen voor die prijs, maar ik zie wel gekkere dingen voorbij komen.

Het valt me wel op dat de goede YJ's best aan de prijs zijn, brengen soms meer op dan een TJ.

Die TJ was trouwens zeker niet te duur, maar ik heb hem moeilijk verkocht, denk omdat het een groene was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...