Spring naar bijdragen

Nieuw En Op Zoek: Wrangler Yj Fix-Her-Up


mr_cox
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Bas, 29 jaar uit overijssel.

 

Nu ik diverse van mijn andere hobbys aan de wilgen aan het hangen ben, ben ik op zoek naar een andere uitdaging. Ik ben een auto liefhebber, aardig technisch en heb een kleine sleutelruimte waar ik mijn ei kwijt kan. (werkbank, luchtsleutel, straalcabinetje e.d.)

 

Ik ben een echte auto liefhebber en mag er naast in rijden ook graag aan sleutelen. Echter heb ik niets met saaie dagelijkse auto's. Een Jeep is het tegenover gestelde van dat.

 

Op het moment heb ik samen met mijn vriendin nog 2 4-wielers. Een Volvo C30 T5 en een rasechte Fiat Panda Classic.

 

Ik ben gecharmeerd van een Wrangler YJ, het liefst de 6 cilinder 4 liter. Voorkeur gaat uit naar een exemplaar van 92 of ouder (injectie, klopt dit?), maar ouder is ook niet echt een probleem. Het weekend een mooie gespot op marktplaats, maar die bleek al verkocht te zijn. een opknapper is een must.

 

Nu dus aan het ori

bewerkt door mr_cox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bas, een YJ met een 4.0 HO is een goede keuze.

Een leuke opknapper vinden voor een redelijke prijs valt niet mee, de prijzen liggen erg hoog de laatste tijd.

Als er een te koop staat tussen zeg 3 en 4 duizend euro, moet je er heel snel bij zijn.

De 4.2 versie met carburateur van voor 1990 is minder gewild en daardoor wat goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties.

 

Ik was al bang dat het vinden van een geschikte auto wel eens lastig kon worden. Nu scheelt het dat ik geen haast heb.

 

Vanaf 1990 zijn ze dus geleverd met injectie?

 

Ik zou het waarderen als jullie mee kijken en mij een berichtje willen doen als er wat te koop komt!

 

Bedankt allemaal :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...