Spring naar bijdragen

Automatische Deurvergrendeling Jeep Xj 1995


Recommended Posts

Hallo

 

Ik heb een vraag aan het forum: Ik heb een XJ gekocht van 1995, daarbij kreeg ik een sleutel met een grijze afstandsbediening (zie foto) Ik heb inmiddels een gebruikte Infraroodsensor (aan het plafond gemonteerd) gekocht via Ebay van een 1995 XJ, omdat de originele sensor schade had. Nu moet ik de afstandsbediening synchroniseren met de IR sensor. In de originele XJ manual heb ik de aanwijzingen voor programmering van de afstandsbediening opgevolgd maar krijg ze niet geactiveerd! Mijn eerste vraag is, of de geleverde afstandsbediening (foto) origineel Jeep is? Verder graag tips wat ik nog kan doen of dat ik een alternatief kan kopen om de automatische deurvergrendeling te laten werken.

 

Alvast bedankt

 

Marc Venlo

 

post-16442-0-03048800-1426106934_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jouw afstandsbediening ziet er uit als die van een startonderbreker die ik ooit in mijn YJ heb gehad. Ziet er niet uit als een originele Jeep bediening.

 

De afstandsbediening die ik heb van mijn XJ (1998) ziet er anders uit. Zie de foto. Let ook op het Chrysler-logo.

 

post-2837-0-45439900-1426110621_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Dogjeeper

 

Nou, dat verklaart een hele hoop! Ik had bij de boekjes inderdaad een certificaat van een startonderbreker-inbouw! Ja dan moet ik nog zien om aan zo'n afstandsbediening te komen? Ik heb ze eigenlijk nog nooit op marktplaats of Ebay zien staan? Zou je zoiets nog nieuw kunnen bestellen? Heb jij nog suggesties?

 

Bedankt!

 

Groet Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...