Spring naar bijdragen

Iemand Op Dit Forum Bekend Met Deze Jeep Wrangler?


mokum
 Share

Recommended Posts

Allereerst de beste wensen voor een ieder op het forum.

Bij deze zou ik graag iets meer te weten komen over de historie van mijn Jeep, hoop ik haha.

Even het verhaal. Ik heb de Jeep met kenteken BV-85-VH 3 maanden geleden gekocht bij een garage in Katwijk. Maar daar ben ik niet wijzer geworden van de historie.

Werd mij verteld dat de auto lange tijd bij de zelfde eigenaar in bezit is geweest.

Echter na wat Googlen kwam ik de auto tegen op de site van BVA auctions een advertentie uit 2011.Nu is lange tijd in bezit een beetje rekbaar begrip.En dat zal wel autohandelaren taal zijn, dus.Maar goed niets negatiefs te melden, hoor!

Heb er inmiddels 2000 redelijk probleemloze kilometers op zitten. Af gezien van uitgedroogde koelwaterslangen. Hij rijd super, starten en lopen. Hij heeft de nutterbypass ondergaan en dat scheelt een hoop bedrading.Er is heel wat aan af geknutseld in de jaren. Dus ik vermoed dat er vast iemand is die er gek mee geweest is. En misschien wel hier actief. Dus mits het niet te schokkend voor mij is, ben ik benieuwd?

post-16135-0-29461900-1420456899_thumb.jpost-16135-0-78371900-1420457049_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...