Spring naar bijdragen

Gezocht Bladveren Yj


Reneetje
 Share

Recommended Posts

:rolleyes:

 

Ik ben op zoek naar een set goede bladveren voor mijn Yj , iets verhoogd mag , als ze maar niet doorzakken en als ik daarbij mijn orginele goede schokkers kan gebruiken.

 

Moeten aantoonbaar goed zijn , want heb er net een gebruikte set onder gezet die nog meer doorzakte dan mijn orginelen :cry: .

 

Sleutelen is niet erg , maar op deze manier ....... :cry:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rolleyes:

 

Ik ben op zoek naar een set goede bladveren voor mijn Yj , iets verhoogd mag , als ze maar niet doorzakken en als ik daarbij mijn orginele goede schokkers kan gebruiken.

 

Moeten aantoonbaar goed zijn , want heb er net een gebruikte set onder gezet die nog meer doorzakte dan mijn orginelen :cry: .

 

Sleutelen is niet erg , maar op deze manier ....... :cry:

zie : http://www.jeepforum.nl/topic/28635-originele-jeep-wrangler-yj-bladveren-gerestaureerd/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rolleyes:

 

Ik ben op zoek naar een set goede bladveren voor mijn Yj , iets verhoogd mag , als ze maar niet doorzakken en als ik daarbij mijn orginele goede schokkers kan gebruiken.

 

Moeten aantoonbaar goed zijn , want heb er net een gebruikte set onder gezet die nog meer doorzakte dan mijn orginelen :cry: .

 

Sleutelen is niet erg , maar op deze manier ....... :cry:

Ik heb nog een set liggen van 4, destijds vervangen i.v.m. verhogingsset, waren niet doorgezakt.

Mag je wel monteren, als je het niks vind geef je ze gewoon weer terug.

Moeten wel nieuwe bushings in. kleur roestbruin, prijs 100 euro de vier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik heb nog een set liggen van 4, destijds vervangen i.v.m. verhogingsset, waren niet doorgezakt.

Mag je wel monteren, als je het niks vind geef je ze gewoon weer terug.

Moeten wel nieuwe bushings in. kleur roestbruin, prijs 100 euro de vier.

:rolleyes:

Mooi aanbod , maar ben een beetje huiverig om weer een set te monteren die zoveel jaren werkeloos in de schuur heeft gelegen ...

 

De set die ik gemonteerd heb was ook ter vervanging van een verhoging set en had ook tijden werkeloos op de plank gelegen , maar boog door als een overjarige wipwap :cry:

 

Met andere woorden , ik ben nog steeds op zoek , met 2 goede achterveren ben ik ook geholpen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rolleyes:

Mooi aanbod , maar ben een beetje huiverig om weer een set te monteren die zoveel jaren werkeloos in de schuur heeft gelegen ...

 

De set die ik gemonteerd heb was ook ter vervanging van een verhoging set en had ook tijden werkeloos op de plank gelegen , maar boog door als een overjarige wipwap :cry:

 

Met andere woorden , ik ben nog steeds op zoek , met 2 goede achterveren ben ik ook geholpen :D

http://www.kapaza.be/nl/onderdelen/jeep-wrangler-bladveren-4-inch-verhoging-90400141.htm

Dit iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...