Spring naar bijdragen

Jeep Gezien, Is Dit Iets?


RikVerbree
 Share

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik wil graag een Jeep kopen, ik maak weinig km vooral in het weekend lekker touren over de weg en ik wil graag wat ruimte ivm met de kids en om op vakantie te gaan. Kunnen jullie me vertellen of de volgende Jeep iets is? Of is dat wat te makkelijk gezegd haha.

 

http://link.marktplaats.nl/m851092603

 

Ik kan het altijd even zo proberen. Ik krijg er een nieuwe apk op als ik hem koop.

 

Groet Rik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aantal automatische versnellingen is volgens mij 4 en niet 5.

Voor de rest, print post twee van dit topic uit en check die punten.

Persoonlijk vind ik de prijs wat hoog voor een 17 jaar oude wagen met 2.5 ton op de teller,
maar ik zoek al een tijdje niet meer naar een XJ en ben uit de prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even los van de vraagprijs - hij ziet er wel goed uit op de foto's! 4.0L en automaat.....klinkt goed! Maar ok ik heb ook echt een zwak voor deze wagens, zou er bijna 1 naast mijn TJ kopen  :wub:

 

Wellicht zijn er inderdaad wel alternatieven met minder km's.....gewoon goed rondkijken. Maar proefritje maken met deze en kijken of je de prijs flink naar beneden kunt krijgen kan prima denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie op het internet YJ's door bedrijven aangeboden worden voor 10 en cherokee's voor 15. Het belangrijkste is dat de jeep er goed uit moet zien, goed moet rijden en vooral geen roest en gebreken moet vertonen met het liefst een aantoonbare onderhoudshistorie. Als dat allemaal in orde is kan dat een hogere prijs rechtvaardigen door zowel een particulier als een bedrijf.

 

Het belangrijkste is dat je goed moet uitzoeken of de jeep wel of niet in orde is. Er zijn zowel particulieren als bedrijven die je wel eens in de maling nemen en onthou goed niet alles wat blinkt is goud. Tuurlijk staan ze voor minder te koop maar het is geen kunst om een jeep te kopen,het is een kunst ermee te leven!

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...