Spring naar bijdragen

Forumdag


jeeped
 Share

Recommended Posts

Afgelopen zondag op de maasvlakte is een beetje de vraag gerezen"waarom hebben wij geen forumdag eens per jaar".

Het leek ons wel een leuk idee om minimaal 1x per jaar een zg forumdag te organiseren.

Op zo'n dag kan je natuurlijk terrein rijden,kletsen,kofferbakverkoop enz enz.

De dag zou bv afgesloten kunnen worden met een BBQ.

Als je dit bv op de maasvlakte zou doen kost het qua terreinhuur niets maar er zullen in Nederland nog wel andere plekken zijn

Ik weet zeker dat er veel animo voor is.

Dus forumleden laat eens je mening horen over dit idee !!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk zelf dat de meeste hier ook lid zijn van JCN.

Alle JCN evenementen zijn dan ook een soort van Forum-dagen.

Af en toe gaan er ook wel eens groepjes ergens anders rijden via ORC of ANVT.

Zelf ben ik voorstander van weekendjes België(Sclayn) zoals afgelopen weekend met SSJ10.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De doelstelling van JeepForum.nl is Jeepliefhebbers op het internet bij elkaar te brengen om kennis en ervaringen te delen. Het is niet de bedoeling dat JeepForum.nl een nieuwe Jeepclub wordt en evenementen organiseerd.

Het staat echter iedereen vrij om via het forum "Meetingpoint" medejeepers op te roepen om een keer samen te gaan terreinrijden of een BBQ aan te steken. ( dit soort minimeetings vinden overigens al regelmatig plaats)

Het organiseren van evenementen laten wij echter over aan de bestaande verenigingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Lijkt me een erg leuke dag kunnen worden,

Op die manier weet je tegen/met wie je type'd en problemen oplost via het forum.

Ikzelf heb al eens zitten denken om een doe-het-zelf garage af te huren. (vriend van me heeft 1) en een soort van mini-mini-meeting-sleutel-dag te organiseren :-)

Met allen bij elkaar weet je toch een boel meer dan alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...