Spring naar bijdragen

Wj Crd Start Niet, Foutcode P0340


Recommended Posts

Zeker wel Frans! Misschien wel bij ons :whistle:

Heb net bij Jeepparts.nl silentblocks besteld voor de  triangel van de achteras. Daarna nog vier nieuwe banden en we kunnen weer vooruit! Oh ja, ik heb er meteen maar 2 gasveren voor de motorkap bij genomen, met die bezemsteel heb ik het nu wel gehad ;)

 

De eerste keer heb ik lang zitten rommelen met die triangel... Makkelijkste is een 2 koloms brug zodat de wielen vrij zijn. 2 assensteunen onder de achteras zetten, niet onder het differentieel want dan krijg je dat kogeltje er niet in, wat je ook probeert  ;)

 

Heb je ze origineel of van Dorman besteld? Ik had vorig jaar zo'n merkloos setje van Duitsland gehaald, was erg slechte kwaliteit en ging in nog geen jaar helemaal stuk. Heb toen 2 rubbers van Dorman besteld en meteen een originele Mopar kogel in geperst. 

Foto1k0-QOZYKTII.jpg

 

Foto1k0-ZGNMPHAT.jpg

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn liefje rijdt nu met de WJ, bedoel je dat? :lol: :lol: :lol:

 

Nee, ik bedoelde de bezemsteel...

 

Ofwel:

 

1) kado doen aan een andere WJ rijder met defecte telescoopveren

2) kado doen aan de mevrouwtjes die meestal aan de rand van een bos wonen

3) houden, voor als je telescooppompjes binnen 1 jaar terug defect zijn... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Samenvatting:

- auto sloeg af enkele seconden na starten en wilde niet meer aanslaan, Vooraf geen signalen van naderende storing (startte en liep goed)

- foutcodes uitgelezen m.b.v. de contactsleuteltruc. Meest verdachte foutcode P0340: nokkenas-sensor

- na vervangen nokkenas-sensor geen verbetering

- ook krukassensor vervangen omdat mogelijk signaal nokkenas en krukas wordt vergeleken. Geen verbetering

Auto naar dealer omdat foutcode startblokkering opduikt

- uitlezen OBD niet mogelijk met apparatuur dealer

- dealer verwijdert het (niet originele) alarm. Geen resultaat

- auto slaat wel aan met startpilot en loopt daarna normaal.

- dealer denkt aan te lage inspuitdruk, minstens 2 verstuivers hebben te veel retour (inwendige lek). Niet onlogisch, auto heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...