de jeeper Geplaatst March 23, 2015 Rapporteren Share Geplaatst March 23, 2015 frans bedoelt de bezem steel denk ik :ohmy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst March 23, 2015 Rapporteren Share Geplaatst March 23, 2015 (bewerkt) Zeker wel Frans! Misschien wel bij ons Heb net bij Jeepparts.nl silentblocks besteld voor de triangel van de achteras. Daarna nog vier nieuwe banden en we kunnen weer vooruit! Oh ja, ik heb er meteen maar 2 gasveren voor de motorkap bij genomen, met die bezemsteel heb ik het nu wel gehad De eerste keer heb ik lang zitten rommelen met die triangel... Makkelijkste is een 2 koloms brug zodat de wielen vrij zijn. 2 assensteunen onder de achteras zetten, niet onder het differentieel want dan krijg je dat kogeltje er niet in, wat je ook probeert Heb je ze origineel of van Dorman besteld? Ik had vorig jaar zo'n merkloos setje van Duitsland gehaald, was erg slechte kwaliteit en ging in nog geen jaar helemaal stuk. Heb toen 2 rubbers van Dorman besteld en meteen een originele Mopar kogel in geperst. March 23, 2015 bewerkt door Masis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst March 23, 2015 Rapporteren Share Geplaatst March 23, 2015 Mijn liefje rijdt nu met de WJ, bedoel je dat? :lol: Nee, ik bedoelde de bezemsteel... Ofwel: 1) kado doen aan een andere WJ rijder met defecte telescoopveren 2) kado doen aan de mevrouwtjes die meestal aan de rand van een bos wonen 3) houden, voor als je telescooppompjes binnen 1 jaar terug defect zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst April 12, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 12, 2015 Samenvatting: - auto sloeg af enkele seconden na starten en wilde niet meer aanslaan, Vooraf geen signalen van naderende storing (startte en liep goed) - foutcodes uitgelezen m.b.v. de contactsleuteltruc. Meest verdachte foutcode P0340: nokkenas-sensor - na vervangen nokkenas-sensor geen verbetering - ook krukassensor vervangen omdat mogelijk signaal nokkenas en krukas wordt vergeleken. Geen verbetering Auto naar dealer omdat foutcode startblokkering opduikt - uitlezen OBD niet mogelijk met apparatuur dealer - dealer verwijdert het (niet originele) alarm. Geen resultaat - auto slaat wel aan met startpilot en loopt daarna normaal. - dealer denkt aan te lage inspuitdruk, minstens 2 verstuivers hebben te veel retour (inwendige lek). Niet onlogisch, auto heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.