Spring naar bijdragen

Achteruitkijkspiegel Van Voorruit Gevallen


Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Hoewel iedereen waarschijnlijk lekker buiten geniet van de zon met de kap eraf en de deuren eruit - zoals ik zometeen ook weer ga doen - toch even een berichtje op het forum  ;)

 

Gisteren vond ik mijn achteruitkijkspiegel ineens terug op mijn dashboard. Gewoon zo van de ruit gevallen.

 

Kwestie van terug plakken denk ik, maar heeft iemand enig idee met wat / hoe? 

 

Of kan ik hiervoor beter gewoon naar een garage / (auto)glas herstel bedrijf gaan? (ik wil wel dat het goed blijft zitten namelijk, niet dat de spiegel met 100 km/u op de snelweg uit de auto valt als ik open rij oid)

 

Tips zijn welkom!

 

Gr,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Heb dezelfde frats gehad met een Audi.

Bisonite doet het. Da's een tweecomponent polyurethaanhars die bij kamertemperatuur in 24 uur uithard en bij de gereedschapswinkel in het rek hangt.

Beide vlakken goed ontvetten met aceton of thinner (wasbenzine laat een vetrestje achter), prutje aanmaken (iets meer hader verkort de uithardingstijd), dun insmeren en de hele bende op z'n plek zien te drukken.

Dat laatste is een feestje... in die audi kwam ik er met een zooi tape; nu zou ik een stok van tussen de voorstoelen schuin omhoog tegen de voet van de spiegelsteel zetten.

Het ding heeft nog 5 jaar prima gezeten, en toen verkochten we het brik. Met spiegel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...