Spring naar bijdragen

Lokatie Chassis nummer '92 Wrangler


Pullie
 Share

Recommended Posts

OPROEP:

Wegens problemen met het lokaliseren en leesbaar maken van mijn chassisnummer heb ik een vraagje:

zou iemand kunnen nameten waar het chassis nummer (degene op het chassis) zit bij een europees model Jeep Wrangler uit 1992

en ook graag vermelden waar die volgens het kentekenbewijs staat (of de lokatie dus klopt. ik kan de mijne dus niet vinden, op kenteken staat 95cm van de achteras en ik neem dan aan dat hij aan de buitenkant zit op de zijkant..

Bijvoorbaat dank!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Pullie@Aug 18 2005, 18:35

OPROEP:

Wegens problemen met het lokaliseren en leesbaar maken van mijn chassisnummer heb ik een vraagje:

zou iemand kunnen nameten waar het chassis nummer (degene op het chassis) zit bij een europees model Jeep Wrangler uit 1992

en ook graag vermelden waar die volgens het kentekenbewijs staat (of de lokatie dus klopt. ik kan de mijne dus niet vinden, op kenteken staat 95cm van de achteras en ik neem dan aan dat hij aan de buitenkant zit op de zijkant..

Bijvoorbaat dank!!!

<div align="right">

Euh,...

Bij mij staat die op de chassisbalk vooraan rechts (dus achter de vooras ohmy.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag pullie,

ik heb net bij mijn yj uit 92 vanuit de rechter voorschokbreker na achter 20 cm gemeten dan zit ik in het midden van je getallen

ik heb ook net bij een yj uit 91 gemeten en kwam ik op 13 cm

dus ik zou zeggen pak een 15cm vanaf je schokbreker na achter toe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal bedankt!

Ik heb hem gevonden. het vage verhaal is alleen nu dat de lokatie op de papieren compleet verschilt met de lokatie op het chassis, hij staat dus 20 cm achter de RV schokbreker IPV 95 cm van de achteras, het verschil is meer dan een meter.. nu maar is kijken wat de garage er van vind.

Maar er kan dus een slotje op.

**EDIT::

Net verhaal wezen halen bij de betreffende keurmeester, hij vertelde me dat een beetje verschil wel mocht, toen ik hem vertelde dat het verschil meer dan een meter was vertelde hij me dat dat ook aanvaardbaar is. gelukkig geen RDW keuring voor mij biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...