Spring naar bijdragen

Vers Op Dit Forum


DannyS
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben Danny en woon in NO Polder.

 

Ik ben me sinds verleden week aan het orienteren op aankoop van een late YJ met 4 liter blok. Mag werk aan zitten als de basis maar goed is. Er staan een paar kandidaten op marktplaats maar wil nog even wat feeling voor de prijzen krijgen voor ik actie ga ondernemen. Bij handelaren moet je zowiezo niet wezen heb ik al gezien.

Ik wil zeker een hardtop en softop hebben, carro kleur maakt niet zo veel uit, zal toch gaan overspuiten en voorkeur gaat uit gaat naar zwart interieur, bruin/beige interieur is niet mijn ding en zal me mateloos gaan irriteren.

 

Doel is een leuke betrouwbare dagelijkse gebruiks auto met trekhaak voor mijn aanhanger met mogelijkheid om af en toe terrein in te gaan. Voor de lange ritten gebruik ik een andere auto.

Heb een hobby werkplaats met brug en voldoende gereedschappen om alle klussen aan te pakken.

 

Met bewondering en respect naar jullie restauratie projecten gekeken, ik herken de kriebel om een auto compleet te strippen en weer goed te maken.

 

25 jaar geleden veel in CJ7 van mijn maat gereden en het Jeep gevoel is altijd blijven hangen.

 

Mocht het gaan lukken met een aankoop dat zal ik wat actiever worden op dit forum.

 

Groeten,

Danny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...