Spring naar bijdragen

Usb Aan Radio Wj (99-01)


Recommended Posts

Het zit er aan te komen eindelijk weer een WJ. Na 9 jaar  WJ's heb ik een jaartje XJ gereden maar dat was het toch niet helemaal voor mij. Fijne auto maar geen echt all-in bakbeest.

 

Ik had wel een nieuwe radio in de xj en ben gehecht geraakt aan de usb aansluitingen erop.

 

Vraagje aan dit forum. Is een van jullie er al in geslaagd een USB aan de radio te krijgen zonder fake cassettebandje en zo'n fm ding ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Beetje afhankelijk van je model kun je ook mooie kitjes krijgen van GROMAudio: http://www.gromaudio.com/store/all-chr02.html

 

Ik heb zelf zo'n ding besteld voor m'n '04 WJ met RB3 unit. Het moet nog aankomen. Ik ben benieuwd :)

Intussen is het kastje aangekomen en geinstalleerd. In elk geval de audio I/O (oftewel, het streamen van muziek) werkt prima. Echter het control signaal (oftewel de knopjes op het stuur) lijkt niet helemaal goed aan te komen bij de foon. Nu kan dat net zo goed aan de telefoon liggen, dus dat is nog een puntje van uitzoeken.

 

Vooralsnog ben ik tevreden met m'n GROM-BT3-CHR02. Qua kosten valt het goed mee, en het doet wat ik momenteel nodig heb (spotify streamen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...