Spring naar bijdragen

Fatsoenlijk geluid in TJ


Zahara
 Share

Recommended Posts

Zo...

Mijn nieuwe 2004 TJ is nu redelijk op weg (qua audio)...

Headset : Alpine met DVD navigatie (in normale behuizing, dus zonder zo'n lelijk groot scherm)

Wisselaar achterin

800W 5 kanaals Kenwood 959 versterker (onder de achterbank)..

Alle speakers vervangen voor Rainbow speakers (in originele maten dus past precies).. alle bekabeling loopt niet naar radio, maar naar versterker waar geluid gefilterd wordt per speaker type.

In de "kofferbak" een kwaliteits Subwoofer die los aangestuurd wordt via subwoofer kanaal op versterker.

Klinkt goed...

e.e.a. wordt beschermd door Clifford G4 concept 300 alarm (ideaal voor zonder dak)

Uitgevoerd door professioneel inbouwbedrijf : 2 dagen werk.

Vooral het vinden van de Tacho kabel voor het navigatiesysteem was lastig.... maar wel gelukt ;-)

Volgende week krijgt het beestje eindelijk nette banden (32x11.5 BFG) enne mooie wielen. Tevens een 2" bodylift.

Daarna maar eens Mopar Tubular bumpers erop. en dan een fotootje maken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Waterdicht... hmmm tja..

de speakers zijn niet een probleem : originele behuizing..

de radio is ook wel ok denk ik...

de versterker zit goed onder de achterbank...

de wisselaar en de subwoofer.... daar moet als er kans op regen is iets over heen...maar daar kan die beschermhoes van de softtop goed voor dienen denk ik...

nu zit de hardtop er nog op...

verder hebben ze alles (alarm en sirene) zo hoog mogelijk gemonteerd... juist voor eventuele offroad avonturen.. (hij is 3 weken oud mensen, moet nog ff aan het idee wennen)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb effe een fotootje erbij gepakt zoals hij nog helemaal standaard is...

Van het weekend komen de NA foto's...

voor de goede orde heb ik kenteken en vriendin maar even ge-anonimizeerd... Niet voor de forumleden natuurlijk, maar voor rare mensen die zomaar langswippen en kentekens opzoeken...

(o ja vriendin op de motorkap heeft geen Mopar partnumber wink.gif )

jeep_standaard.jpg

Dit weekend dus bredere spatborden, ietsje hoger, grotere banden, nieuwe wielen en tevens zijn die rare kappen van mijn bumper af die de spatborden verbinden..

enne voor de audio geinteresseerden zal ik even wat nette fotootjes maken van hoe ze e.e.a. netjes weggewerkt hebben qua amp + sub etc....

Z

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...