hyeclass Geplaatst November 1, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 1, 2013 ik heb de accu pas vervangen meer het heeft niet geholpen... enkele maanden geleden de rekbouten van de injectoren laten vervangen en de injectoren controleren, die waren dus normaal gezien in orde.. iemand enig idee of er iets anders is wat dit kan veroorzaken? ik word hier helemaal gek van, hopelijk zijn het de injectoren niet.. heb in het verleden redelijk wat geld uitgegeven daaraan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst November 2, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 2, 2013 ik heb de accu pas vervangen meer het heeft niet geholpen...enkele maanden geleden de rekbouten van de injectoren laten vervangen en de injectoren controleren, die waren dus normaal gezien in orde.. iemand enig idee of er iets anders is wat dit kan veroorzaken? ik word hier helemaal gek van, hopelijk zijn het de injectoren niet.. heb in het verleden redelijk wat geld uitgegeven daaraan... Loopt de motor nadat hij is aangeslagen wel goed? Start de auto bij een tweede maal starten (terwijl de motor nog steeds koud is) wel goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hyeclass Geplaatst November 2, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 2, 2013 Loopt de motor nadat hij is aangeslagen wel goed?Start de auto bij een tweede maal starten (terwijl de motor nog steeds koud is) wel goed? Inderdaad de motor loopt dan goed en hij start weer normaaal .... dus enkel de eerste keer is moeilijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JeePee Geplaatst November 2, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 2, 2013 Inderdaad de motor loopt dan goed en hij start weer normaaal .... dus enkel de eerste keer is moeilijk Het lijkt er op dat er niet snel genog brandstofdruk wordt opgebouwd. Ik zou beginnen met controleren of het relais wat de ballastweerstand van de brandstofpomp overbrugt bij het starten goed werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hyeclass Geplaatst November 2, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst November 2, 2013 Het lijkt er op dat er niet snel genog brandstofdruk wordt opgebouwd. Ik zou beginnen met controleren of het relais wat de ballastweerstand van de brandstofpomp overbrugt bij het starten goed werkt. Hoe kan ik dat testen? Of is het iets wat k bij een garagist moet laten doen ? Vind het niet erg om mn handen buil te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just for fun Geplaatst November 10, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 10, 2013 (bewerkt) Zoiets had ik ook, bij de eerste (lange) start kwam hij pruttelend tot leven, bij mij was het een kwestie van brandstoftank laten zakken en een nieuwe brandstofpomp erin. Daarna "wiebelde" de wagen ook weer bij de eerste start. (oude pomp moest kennelijk eerst druk opbouwen door teruglekken van de brandstof). November 10, 2013 bewerkt door just for fun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst November 10, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 10, 2013 Zoiets had ik ook, bij de eerste (lange) start kwam hij pruttelend tot leven, bij mij was het een kwestie van brandstoftank laten zakken en een nieuwe brandstofpomp erin. Daarna "wiebelde" de wagen ook weer bij de eerste start. (oude pomp moest kennelijk eerst druk opbouwen door teruglekken van de brandstof). Ik moet binnenkort ook mijn tank naar beneden halen om de brandstoffilter en drukregelaar te vervangen (zijn 2 in 1 bij onze '98 modellen). Hoe gaat dat ongeveer, en is het veel werk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just for fun Geplaatst November 11, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 11, 2013 (bewerkt) Valt wel mee, zorg dat de tank (bijna) leeg is . Dan de 2 moeren die v November 11, 2013 bewerkt door just for fun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst November 25, 2013 Rapporteren Share Geplaatst November 25, 2013 Thanks, lees je berichtje nu pas!Heb het een week terug gedaan, maar heb alleen de drukregelaar en filter vervangen. Mijn tank kwam er niet helemaal onder vandaan, en ik wilde niet teveel geweld gebruiken. Inderdaad wat jij zegt, een beetje scharnieren aan de achterkant. Ik probeerde nog de trekhaak eraf te schroeven, maar die zaten muur vast (zelfs 1 boutje gebroken )Uiteindelijk de as iets laten zakken en had net genoeg ruimte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.