Spring naar bijdragen

Relais Overzicht.


Rem
 Share

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben nieuw op dit forum, zal me eerst even voorstellen.

Ik ben Remco,39 jaar, woonachtig in Friesland.

Heb ongeveer 15 jaar Land Rover gereden, (Defender 2x, Discovery en een serie 3).

Nu voor het eerst in het bezit van een Jeep Cherokee 2,5 CRD uit 2003.

 

Nu het volgende, het viel mij op dat mijn lichtvertrager (dus lampen blijven na uitschakelen nog even doorbranden) het niet meer doet.

Zou dit een ralais probleem kunnen zijn? Is er een overzicht van de relais? Waar zitten deze?

 

Andere vraag, mijn achteruitrijverlichting doet het niet, beide kanten niet, er is ook geen stroom aanwezig op de lampen.

 

Kan dit de schakelaar zijn op de versnellingsbak?

 

 

Waar bestellen jullie de onderdelen? Zie veel aanbieders van Jeep producten maar dat zijn veel de oudere klassieke modellen.

 

 

Alvast super bedankt voor eventuele reakties en tips.

 

Goed weekend

 

Groet

Remco

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu het volgende, het viel mij op dat mijn lichtvertrager (dus lampen blijven na uitschakelen nog even doorbranden) het niet meer doet.

Zou dit een ralais probleem kunnen zijn? Is er een overzicht van de relais? Waar zitten deze?

 

Andere vraag, mijn achteruitrijverlichting doet het niet, beide kanten niet, er is ook geen stroom aanwezig op de lampen.

 

Kan dit de schakelaar zijn op de versnellingsbak?

 

 

Waar bestellen jullie de onderdelen? Zie veel aanbieders van Jeep producten maar dat zijn veel de oudere klassieke modellen.

Welkom!

Lichtvertrager; heb je een Limited? Die hebben een boordcomputer op het dak. Daar kun je dit instellen; Menu> Headlamp > kiezen tussen Off, 30sec, 60sec en 90sec. Je weet dat je eerst de motor uit moet schakelen en daarna pas de verlichting, anders werkt deze functie niet?

Voor de achteruitrijverlichting; dit kan idd de schakelaar zijn.

Ik bestel onderdelen vaak via eBay. Meestal uit Duitsland of Engeland, ivm snelle levering en geen douane/btw kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...