throttle happy Geplaatst September 26, 2013 Rapporteren Share Geplaatst September 26, 2013 goededag, Voor een projectje zoekt ik een diffrentieel welke een verhouding heeft ergens tussen 2.2 en max 2.45/1 overbrenging en minstens de sterkte van een dana 44... bestaat dit aan een betaalbare prijs? ) Alvast bedankt. Danny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flexfender Geplaatst September 27, 2013 Rapporteren Share Geplaatst September 27, 2013 3.07 is het laagste voor een D44 Danny. AMC20 en D30 combi is er wel in 2.73 Ford 9" 2.91 GM 7.5/8.5 " 2.73 Nico Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michel1972 Geplaatst September 27, 2013 Rapporteren Share Geplaatst September 27, 2013 goededag, Voor een projectje zoekt ik een diffrentieel welke een verhouding heeft ergens tussen 2.2 en max 2.45/1 overbrenging en minstens de sterkte van een dana 44... bestaat dit aan een betaalbare prijs? ) Alvast bedankt. Danny De Chrysler 8 1/4 achteras was in lagere ratio's te verkrijgen. Factory axle dimensions (7.25" and 8.25" for all F/J/M cars: Axle flange to flange: 54.34" Perch center to perch center: 44.46" Factory ratios offered down through the years include but are not limited to: 2.26:1 - This ridiculously high ratio was found in later M-bodies. 2.45:1 - This was the most common ratio for 1978-1979 M-bodies. It also appeared in many fleet cop cars through 1989. 2.76:1 2.94:1 - This was also common. Usually found in M-body police/taxi/fleet cars. 3.23:1 - This highly desirable ratio was not so common in M-bodies. 3.55:1 3.91:1 Aftermarket gear ratios available include but are not limited to: 2.25:1 2.45:1 2.76:1 2.94:1 3.07:1 3.08:1 3.21:1 3.55:1 3.73:1 3.90:1 3.91:1 4.10:1 4.11:1 4.56:1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
throttle happy Geplaatst September 27, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 27, 2013 8.25" diff. lijkt mij sterk genoeg voor wat ik ermee wil doen ) 2.26:1 of 2.25 aftermarket en als deze niet meer te krijgen is,de 2.45:1 zijn ideaal ) Wat voor wagen was dit? effe googlen! maar zou voor dit diff. ook een locker passen?? Dat zou mij helemaal op de goede weg helpen! al ferm bedankt Michel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
throttle happy Geplaatst September 27, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst September 27, 2013 normaal gezien zijn alle Chrysler 8.25 of 8 1/4 de achteras diffrentieels qua bouw gelijk? Dus op de sloop 2 achterassen zoeken in de USA of als ik die ring&pignons zou nieuw kopen en hier 2 Jeep achterassen zoeken bij de gekende adressen,zou ik die nieuwe ring&pignons kunnen inbouwen in het diffrentieel huis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
REAL STRANGLER Geplaatst September 28, 2013 Rapporteren Share Geplaatst September 28, 2013 goededag, Voor een projectje zoekt ik een diffrentieel welke een verhouding heeft ergens tussen 2.2 en max 2.45/1 overbrenging en minstens de sterkte van een dana 44... bestaat dit aan een betaalbare prijs? ) Alvast bedankt. Danny Ha Danny, Ga je een portaalas bouwen? Siert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.