Spring naar bijdragen

Even Opnieuw Voorstellen


keesg
 Share

Recommended Posts

Hoi

 

Enige jaren geleden in het bezit geweest van een Jeep. Destijds ook regelmatig hier te vinden geweest (kees) .

De jeep 2 jaar geleden verkocht maar het begint toch weer te kriebelen. Dus getracht mijn account weer leven in te blazen hier.

Dit is helaas niet gelukt dus maar opnieuw geregistreerd :-)

 

Ben toch weer voorzichtig aan het kijken naar een "nieuwe" jeep. Rij nu rond met een toyota, dat is het toch niet helemaal. Rij de laatste tijd ook niet al te grote afstanden dus het moet kunnen.

 

Groet

 

Kees.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Welkom en succes met de zoektocht !!

Zo daar ben ik weer.

 

De afgelopen twee jaar is er heel veel gebeurd, geen tijd gehad voor JEEP.

Huis verkocht, 2 jaar in een  "tussenwoning" gezeten op een vakantie park  en een nieuw huis gebouwd/geplaatst. Neemt niet weg dat ik het virus nog niet kwijt ben. Rij nog met veel plezier in men toyota maar die mist het toch net.

In tegenstelling tot de topic start dat ik weer voor een XJ zou gaan daar ben ik wel wat vanaf. Zie het toch meer zitten een wat modernere auto te kopen bv een KJ.

Zit qua km op een 30000 tot 35000 per jaar, benzine gaat het niet worden. Blijft over Gas of Diesel. Zit daar nog wat tussen te twijfelen.

Durf niet goed een KJ op gas te kopen, dat zou er dan 1 op benzine worden en die dan weer uitrusten met een gas installatie.

De V6 klinkt wel goed....

 

later meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...