Spring naar bijdragen

Cherokee Xj Terreinklaar


Mark
 Share

Recommended Posts

XJ 1991 HO aut

 

- 160.000 km

- Dana 44 achteras met LSD

- 5 inch verhoogd: Achter 4 inch veren + 2 inch schommels. Voor verhoogbussen en verstevigde draagarmen

- Wielbasis 10 cm verlengd ivm in- en uitloophoek. Voor 5 achter 5

- Sidepipes met goed geluid

- Automaatkoeler

- 2 extra lampen op het dak

- LED spot achter

- Sleepogen aan de as

- Houten sportstuur

- In hoogte verstelbare trekhaak.

- Alarm (geen idee of het nog werkt)

- Elektrische stoelen en ramen

- Radio/cd met afstandsbediening

- APK en APK waardig

- Reserve vooras

 

Rijdt goed offroad en onroad. Afgelopen zomer mee naar Zurich gereden zonder problemen. Bijna geen roest, enkel net boven de uitlaten.  

Hier en daar een kras of deuk. De laatste foto is van vandaag.

 

post-1409-0-35849400-1378913674_thumb.jp

post-1409-0-50047000-1378913657_thumb.jp

post-1409-0-68574100-1378913693_thumb.jp

 

Prijsindicatie: 3000,- met 35x14,5x15 superswampers op 10j ROH velgen. 2500,- met 35x12,5x15 BFG op orgi velgen.

 

Inruil: dana 300, K30 assen, chevrolet 5,7 300pk+

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is APK waardig. Overigens als je reageert zonder quote blijft het wat overzichtelijker

 

Heb netjes de quote verwijderd maar de reden dat ik de quote erbij liet staan is dat het niet correct is wat je schrijft.

 

Je zal de APK / RDW regels vast wel kennen neem ik aan maar ik herhaal ze toch nog even voor je. De wielbasis van personenauto's mag niet meer dan 2% afwijken van de waarde die voor het voertuig is vermeld op het kentekenbewijs of in het kentekenregister. Bij de APK doet men een visuele controle, waarbij in geval van twijfel wordt gemeten. Conform kenteken is je wielbasis 258 cm en mag hij dus 2% afwijken. Dat maakt de totale afwijking 5.16 cm. Jij zit er bijna 5 cm boven.

 

Bij een APK keurmeester die zijn vak wel serieus neemt bestaat de kans dus dat hij niet door de APK komt en dus niet APK waardig is. Een eventuele koper van deze mooie terreinklare jeep kan dus wel eens een kleine uitdaging te verduren krijgen waarbij hij de wielbasis 5 cm zou moeten verkleinen. We zijn absoluut niet roomser dan de paus maar het zou lullig zijn als je hem verkoopt aan de verkeerde die er wel een issue van gaat maken.

 

Waarschijnlijk is die 5 cm makkelijk terug te winnen door je achteras naar voren te plaatsen door wat gaten in je perches te maken zodat je 5 cm kan winnen maar dan weten de eventuele kopers dat ook.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou bedankt dat je de regels voor mij herhaalt. Als er wel serieuze kopers zijn die hier over vallen laat ik dit zonder problemen aanpassen bij de RDW.

 

Je kan trouwens ook tegen een viaduct of iets anders stevigs aanrijden, niet te hard want dan kom je onder 253cm.

 

Alles kan he als het leven meezit.

 

Succes ermee en goed dat je het effe heb nagemeten. Scheelt een hoop gezeur voor iedereen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...