Spring naar bijdragen

Bluetooth Obd2 Advies Gevraagd


 Share

Recommended Posts

Ik wil een bluetooth OBD2 dongle kopen (via www.dealextreme.com of ebay) voor gebruik met smartphone/pc maar zie door de welbekende hoeveelheid bomen het bos niet meer.

Wat is een wijze keuze om een 2004 Cherokee uit te lezen? En bij voorkeur ook indien mogelijk zaken die niet via motormanagement lopen zoals airbag, verlichting...

Graag jullie advies, alvast bedankt,

Groets,

Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er ook een, ook van DX met de Torque Pro app op Android. Werkt wel, maar verwacht er niet heeel veel van. Op de KJ (CRD) werkt hij matig, gegevens kloppen niet helemaal. Op mijn ZJ en de PTcruiser (beide benzine) werkt het een stuk beter. Moet er wel bij zeggen dat ik me er niet veel mee heb bezig gehouden. Foutcodes uitlezen en wissen gaat wel goed voor zover ik het heb gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staan geen verzendkosten bij voor buiten de US.

Daar kan wel eens een belachelijk bedrag bij komen.

Kun je beter zoiets kopen, ben je voor 6,50 klaar :

http://www.ebay.nl/itm/Mini-V1-5-Bluetooth-ELM327-OBDII-OBD-II-OBD2-Vehicle-Car-Diagnostic-Scanner-Tool-/310651663466?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item485448346a#ht_3653wt_1096

 

Succes ! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb op 30 augustus deze besteld: http://www.amazon.co.uk/dp/B006JJZVQE/ref=pe_385721_37986871_TE_item

voor 10 euro incl. verzending. Zojuist binnen gekregen, en gelijk ff getest met torque (free): werkt als een speer!

bewerkt door thezeeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...