Spring naar bijdragen

4.0 Ho Krukaslager(S)


Mark
 Share

Recommended Posts

Hallo,

 

Na een weekendje Furstenau is mijn XJ met een 4.0 HO ineens aan het tikken en heeft bijna geen oliedruk meer. Dit lijkt mij een krukaslagerprobleem. 

 

Heeft iemand enig idee of ik hier zonder slijpen nieuwe schaaltjes in kan zetten? Of misschien zijn die schaaltjes wel net zo duur als een vervangend blok?

 

En dan nog een vraag: In hoeverre is een niet HO het zelfde en is dit in te bouwen? Want een niet HO kan ik geschikt aan komen. Of heeft iemand een HO motor voor een geschikte prijs?

 

Alvast bedankt!

post-1409-0-82951600-1374666637_thumb.jp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Na een weekendje Furstenau is mijn XJ met een 4.0 HO ineens aan het tikken en heeft bijna geen oliedruk meer. Dit lijkt mij een krukaslagerprobleem. 

 

Heeft iemand enig idee of ik hier zonder slijpen nieuwe schaaltjes in kan zetten? Of misschien zijn die schaaltjes wel net zo duur als een vervangend blok?

 

En dan nog een vraag: In hoeverre is een niet HO het zelfde en is dit in te bouwen? Want een niet HO kan ik geschikt aan komen. Of heeft iemand een HO motor voor een geschikte prijs?

 

Alvast bedankt!

Weet jij zeker dat het aan krukaslagers licht , tikken doen ze bijna allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien de carterpan er even onderuit om te inspecteren wat het probleem is?

Het is makkelijker om weer een HO blok te gebruiken, bij een LO zit je met andere computer inbouwen en aansluiten.

Ik heb wen blok gevonden! 150 gelopen dus kan weer ff mee. Drijfstanglagers zijn idd helemaal versleten. Bedank voor alle reacties nog.

Ik heb nu een versleten blok over. Misschien iemand interesse in kop, uitlaat, inlaat oid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...