Spring naar bijdragen

Aftermarket Spullen Sj


Recommended Posts

Hoe is jullie ervaring met aftermarket spullen uit Amerika voor de SJ?

Ik heb voor mijn 78 Chief diverse dingen die (net) niet passen en dat is jammer.

Deur rubbers zijn te dik, deuren sluiten op de uiterste stelstand niet makkelijk.

Tankzender zit een rubber bij dat veel te dik is, dus maar het oude rubber gebruikt met vloeibare pakking.

Vertikale raamrubbers, gaat het raam aan de horizontale bovenkant echt niet inschuiven.

Dus voor de bovenkant maar gebruikte rubbers ingezet die wijder zijn.

Zeemrubbers waarvan de clips net verkeerd zitten.

Daar doe je het allemaal niet voor toch?

Dit spul komt trouwens bij BJ's offroad vandaan, maar ik vrees dat het elders dezelfde kwaliteit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is jullie ervaring met aftermarket spullen uit Amerika voor de SJ?

Ik heb voor mijn 78 Chief diverse dingen die (net) niet passen en dat is jammer.

Deur rubbers zijn te dik, deuren sluiten op de uiterste stelstand niet makkelijk.

Tankzender zit een rubber bij dat veel te dik is, dus maar het oude rubber gebruikt met vloeibare pakking.

Vertikale raamrubbers, gaat het raam aan de horizontale bovenkant echt niet inschuiven.

Dus voor de bovenkant maar gebruikte rubbers ingezet die wijder zijn.

Zeemrubbers waarvan de clips net verkeerd zitten.

Daar doe je het allemaal niet voor toch?

Dit spul komt trouwens bij BJ's offroad vandaan, maar ik vrees dat het elders dezelfde kwaliteit is.

 

Persoonlijk geen ervaring mee, maar het verklaart wel waarom de OEM rubbertjes het dubbele kosten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Geen slechte ervaringen hier, mits je uitgangspunt is dat het een Amerikaan uit de jaren 70 & 80 is. Dus ja, de rubbers zijn niet best, de afdichtingen passen als op een zelfgebouwde skelter enz. enz. Maar ik ben blij dat het tenminste nog verkrijgbaar is ...

 

Groet, Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...