Spring naar bijdragen

Off Topic - On Tour


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by DutchPowerCow+Feb 5 2004, 01:20 -->
<!--QuoteBegin-Kameel@Feb 5 2004, 01:13

Psies! ...de lamp daarvan heb ik al...  smile.gif

Nou de koffie nog laugh.gif En dan moet de lamp uit, en dan zie je niet meer waar je de schepjes koffie in gooit cool.gif

have no fear, mugzy is here.....

ik heb de lamp en het kookpitje van campinggaz....... en ketels, en een filterhouder, en.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg toch niet dat jullie in een HOTELLETJE moeten je mag natuurlijk lekker slapen onder je JEEP, onder de KOE, in de hooiberg, of lekker Cramperen tongue.gif in een lekkende tent.

Natuurlijk gaan we lekker BBknoeie en Biertje drinken (wijntje) en dan openvuurtje en lekker zingen van je heeeeeeeeeeeeela heeeeeeeeeeeeeeeeela ho Jaja. biggrin.gifbiggrin.gif

Leuk he nu al zin duurt alleen nog even.

Eerst even naar Groesbeek volgend weekend.

Ik begreep dat er weinig mensen treintje willen spelen as zondag. ph34r.gifph34r.gif of heb ik dat mis??????

BULL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook wel mee is er al iemand die kontakt heeft gehad met sjefke aldaar????? Ik denk dat ik er een zeer lang weekend van maak woensdags heen -> maandags terug.

Of iets in die zin......

Edwin (hoopt wel dat het zoveel blijft regenen tot dan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb geprobeert iemand vast te krijgen... is niet gelukt. misschien eens iemand die tijd heeft ff overdag proberen?+32-85-849290

ik ga ook mee, ik ga de 2 week van mei ook al, dus onder vorrbehoud (dat mijn jeep het nog/weer doet....)

ik hoop dat ik het deze keer eens wat droger tref, dan is het iets minder gas, een heel wat meer techniek....

we moeten er zowiezo rekençing mee gaan houden dat er wat minder ervaren mensen bijzijn...

dus ff op een rijtje: gaan er mee:

-utah

-ogdak

-ed4wd01

-kameel

-mugzy(eventueel met nog 2 wagens)

om de weg te vinden is het misschien makkelijk om aan het Q8 station af te spreken net voorbij luik/liege ( :-) ) ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...