Spring naar bijdragen

Willys Wagon 1955


yellowsub
 Share

Recommended Posts

post-4604-0-79558000-1368777443_thumb.jpAangeboden omdat ik van de week weer 2 opdrachten heb gekregen. Mijn eigen bedrijf krijgt vorm. De tijd van verzamelen en sleutelen is even op een lager pitje gezet. Het werk geeft volop energie en voldoening!

 

Inkrimpen van de collectie is nu nodig: heb de plaats nodig.

 

De rode Willys Wagon 1955 mag weg. Loopt en remt. Rijdt niet! Aandrijfassen moeten nog geplaatst worden, kabelboom is deelt 12 deels 6 volt met katoen geisoleerd!

 

Leuk project voor wie wil en kan.

 

Mijn vraagprijs is 3250,- Heb je interesse mail of bel gewoon voor een afspraak. Ik ruil niet in, op, aan of met. Cash is koning voor mij, niet Presley! Een serieus bod met serieus contact verdient de voorkeur aub; Tijd is mij te kostbaar!

 

Bart te Breda 

06 42612535

 

Foto-QCDWZZV8-D.jpg

 

Veel meer foto's staan klaar voor de kijkers, pm maar. Zijn er een 50 tal.

bewerkt door yellowsub
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Niemand interesse? (in)ruil Wrangler/cj5,6,7,8/gladiator of Comanche etc met apk is ook mogelijk. Idem met de andere Jeeps: Nekaf en Jeepster Commando: 3 tegen 1 bijvoorbeeld.

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=ETS3PGPP

 

http://www.mijnalbum.nl/Album=3LQM3USM

 

Te druk en net weer wezen kijken, dat is alles wat ik er mee doe en dat is ook zonde van de auto's en de huur van de loods

 

Tuut tuut

bewerkt door yellowsub
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat deze al verkocht was...

ik zal morgen de advertentie tonen aan een vriend van mij...ik denk /weet dat die wel interesse heeft maar zijn zoon heeft net een hersenbloeding gehad en ze werken altijd samen aan de jeep's...

Ikzelf heb ook interesse in dit model maar kan het mij nu niet veroorloven...(ben nog aan't bouwen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Waar staat die ergens ,, is er over de prijs te praten ? 

 

In de advertentie staat vraagprijs en praten over de prijs doe je toch niet hier................  Dat doe je toch via de mail of telefonisch of als je naast de auto staat maar niet zo!

 

Tevens zou ik hem maar een PB sturen daar hij sinds oktober niet meer online is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dan even proberen een reactie te geven, al leek me alle info wel reeds hierboven te staan.

 

Lees de site af en toe, maar weinig tijd voor uitgebreide sessies: op vandaag na!

 

De Wagon staat hoog en droog op de brug bij mij in de loods te Breda aan de Mark.

 

Bel bij interesse, ik bijt alleen in pizza en mijn tong soms.

 

Mvg

 

Bart te Breda

 

+31 6 42612535

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

2 bezoeken gehad, maar de Willys staat er nog.

 

Niemand die dit project zou willen aanpakken? Staat nu nog op de brug, gaat morgen weer een container in: staat enorm in de weg.

 

Kom langs, kijk, doe een bod en neem mee: title en invoerdocument heb ik liggen.

 

Voor de plaatjes: http://www.mijnalbum.nl/Album=ETS3PGPP

 

Mvg

 

Bart te Breda

 

06 42612535

bewerkt door yellowsub
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Lang verhaal kort, 1 juni moet mijn loods leeg. Naast 25 jaar onderdelenverzameling van Chevrolet en GMC staat er dus een Willys Wagon die weg mag.

 

Bij interesse bellen, kom langs en doe een bod. 

 

Zie de vele foto;s, en links om een beeld te krijgen

 

Bart te Breda

 

06 42612535

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

My bad,

Reeds al een paar maanden naar Belgie vertrokken. Daar een tijdje op Kapaza gestaan. Nu weer een andere eigenaar wat ik begreep.

 

Had mijn advertentie hier weggehaald, maar niet goed blijkbaar...

 

Vreemd wel, jaren mee gestaan, nu toch weer een reactie.

 

Heb nog wel een Jeepster uit '68 uit elkaar staan, maar dat is een geheel andere auto.

 

Tuut tuut,

 

Nog eens proberen mijn advertenties te verwijderen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...