Spring naar bijdragen

Waar 38" Bf Goodrich Te Koop


Recommended Posts

Misschien vind je het niks maar een alternafief dat dicht in de buurt komt: Cooper STT van 37/12.50/17 bij John Kicken


Ik zocht zelf naar 315/75r16 (35") BFG MK2 niet te vinden, Cooper kwam het dichtste bij, ik dacht dat ik ze minder

mooi vond dan de BFG's maar nu ik ze heb, ze zijn echt heel fraai   B)

Grt

Roy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Europa niet te krijgen.

 

In Amerika leverbaar voor tussen de 600 a 650 dollar per stuk en niet voor half mei leverbaar.

 

Verassend weer. Dan maar wachten zeker.

 

 

Betreft de 37", deze heb ik nu al en wil een maatje groter gaan proberen. En de velgen passen niet bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verassend weer. Dan maar wachten zeker.

 

 

Betreft de 37", deze heb ik nu al en wil een maatje groter gaan proberen. En de velgen passen niet bij mij.

 

Niet zo verrassend hoor. Dit is een probleem dat al veel langer speelt.

 

Veel leveranciers hebben productieproblemen en de maat die jij zoekt is een tussenmaat en voor de producenten die ze dus fabriceren niet echt interessant.

Velen gaan dan voor de 37ers die beduidend goedkoper zijn of stappen over naar 39/40 inch of groter. Door de geringe vraag naar deze maat is de productietijd/levertijd van deze maat band een behoorlijk stuk langer.

 

In Europa is er helemaal geen vraag naar deze maat. Velen blijven dan op hun 37 inch band rijden of gaan net als in Amerika gelijk naar 39/40 inch of groter.

 

Dan komt ook nog het prijsaspect om de hoek kijken. Velen willen geen 2500 euro of meer uitgeven voor 4 van die bandjes en bandenbedrijven weten dat en hebben dus van dit soort banden niet op voorraad liggen in Europa.

 

Hou de verschillende sites van ebay in Europa goed in de gaten. Daar kom je wel eens wat tegen vaak gebruikt maar soms ook nieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet zo verrassend hoor. Dit is een probleem dat al veel langer speelt.

 

Veel leveranciers hebben productieproblemen en de maat die jij zoekt is een tussenmaat en voor de producenten die ze dus fabriceren niet echt interessant.

Velen gaan dan voor de 37ers die beduidend goedkoper zijn of stappen over naar 39/40 inch of groter. Door de geringe vraag naar deze maat is de productietijd/levertijd van deze maat band een behoorlijk stuk langer.

 

In Europa is er helemaal geen vraag naar deze maat. Velen blijven dan op hun 37 inch band rijden of gaan net als in Amerika gelijk naar 39/40 inch of groter.

 

Dan komt ook nog het prijsaspect om de hoek kijken. Velen willen geen 2500 euro of meer uitgeven voor 4 van die bandjes en bandenbedrijven weten dat en hebben dus van dit soort banden niet op voorraad liggen in Europa.

 

Hou de verschillende sites van ebay in Europa goed in de gaten. Daar kom je wel eens wat tegen vaak gebruikt maar soms ook nieuw.

Begrijp ik goed dat hier een 39" gangbaarder is dan een 38"? Waar kan ik die vekrijgen dan? Volgens mij is er hier ook een prbleem met de olie die gebruikt is in de productie van de banden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp ik goed dat hier een 39" gangbaarder is dan een 38"? Waar kan ik die vekrijgen dan? Volgens mij is er hier ook een prbleem met de olie die gebruikt is in de productie van de banden.

 

Gangbaarder absoluut niet maar velen zien het nut niet in om een 38 inch band te kiezen en kopen. Daarom gaan velen voor de goedkopere 37 inch band of de bijna net zo dure 39 inch variant.

 

www.4x4garage.de kan je eens contacten.

 

Bijna niks ligt er op voorraad in Europa en bedrijven bestellen pas een serie als jij betaald heb. Dan moet je alleen nog een aantal weken wachten tot ze hier zijn.

 

Waarom bestel je ze zelf niet in Amerika? Bang dat ze niet door de douane komen vanwege de aangescherpte milieuregels m.b.t. de banden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...