Spring naar bijdragen

De Chief


schneiders
 Share

Recommended Posts

Afscheid genomen van de wagoneer en motor en aandrijflijn overgebouwd in de Chief,
die ik van Scoob over heb genomen een week of vier geleden.
Eigenlijk tot nu toe alle weekenden aan gewerkt en dit resultaat wilde ik toch graag delen.
Mede dankzij alle info via het forum, is het gelukt ( en natuurlijk alle input van Rudi).
 

img0872lg.jpg

 

img0875rn.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle leuke reacties,

Hij loopt super, voor ik de automaatbak weer ingebouwd heb, eerst de koppelomvormer en voorste kering vervangen en wat kleinigheden, dus de automaat doet het ook prima en zonder lekkage.

De binnenkant van de auto is nog kaal, er staan al wel nieuw beklede stoelen en ligt nieuw tapijt in, de rest van het interieur ben ik nog naar op zoek, met name bekledingspanelen, dus als een van jullie wat heeft? Anders maak ik ze zelf.

Nog even wachten John, hij moet nog een kenteken krijgen en gekeurd worden. 

FSJ meeting lijkt me leuk, moet de auto wel af zijn vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK een beetje omgedraaid verhaal, beginnen met het resultaat, als ik bezig ben gun ik me geen tijd om foto's te plaatsen.

Maar toch een paar foto'van hoe het blok erin gegaan is, voor vele van jullie waarschijnlijk gesneden koek, voor mij de tweede keer,

alleen de eerste keer was 30 jaar geleden, dus toch wel spannend om nu weer aan te beginnen.

img0019yd.jpgimg0022tq.jpgimg0023gj.jpg
img0027zh.jpgimg0030wg.jpg



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...