Swingray Geplaatst March 1, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2013 Hallo Allemaal Weet een van jullie misschien hoeveel toe,- of uitspoor mijn karretje (bj 2001) moet hebben op de voorwielen? Alvast dank, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst March 1, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2013 Ben benieuwd naar de antwoorden, heb zelf al verschillende gehoord. Is je jeep verhoogd ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Funky Brown Geplaatst March 1, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2013 Na het uitlijnen bij Dassen in Eindhoven ( alleen op afspraak ,vaak 3 weken wachttijd ) op de nieuwste Hunter , met 2" verhoging XJ'00: Links Rechts Wielvlucht -0.46 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iksjee Geplaatst March 1, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2013 Ik heb mijn jeep uit laten lijnen bij profile alle gegevens staan bij hun in de computer, als je wilt kan ik jou wat specificaties mailen uit een werkplaats handboek van chrysler jeep, maar dan moet ik wel je mail adress hebben . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst March 1, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2013 Normaliter heeft een voorwielaangedreven auto iets uitspoor en een achterwielaangedreven auto (jouw XJ dus) enig toespoor. Wielvlucht (camber) en KPI zitten vast in je as, kun je niets aan afstellen bij een starre vooras. Verschil in askanteling li/re (caster) ook niet. Gemiddelde caster wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EJG Geplaatst March 1, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2013 Normaliter heeft een voorwielaangedreven auto iets uitspoor en een achterwielaangedreven auto (jouw XJ dus) enig toespoor. Wielvlucht (camber) en KPI zitten vast in je as, kun je niets aan afstellen bij een starre vooras. Verschil in askanteling li/re (caster) ook niet. Gemiddelde caster wel. Daarom vroeg ik ook of de jeep verhoogd is. Straks heeft hij er 4"onder zitten met verstelbare armen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
87wrangler Geplaatst March 1, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 1, 2013 Of gewoon langere shackles... Tot zover de uitlijning.. Maakt voor de sporing niet uit natuurlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Swingray Geplaatst March 2, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 2, 2013 Hoi guys Dank zover! Mijn auto heeft geen verhoging of iets dergelijks. Omdat mijn voorbanden net zo snel slijten als mijn achterbanden, dacht ik misschien staat mijn sporing niet helemaal tof. Heb vorig jaar iets toespoor (halve slag) gekregen, dit omdat t karretje nogal dweilde op de snelweg. Maar dat hielp niet echt btw. Laatst ben ik bij Euromaster geweest en die vonden de slijtage vrij normaal. Heb gevraagd of ze alleen de sporing ff wilde controleren en/of bijstellen. Maar dat ging dus niet, dan moest alles op de bank uitgelijnd worden. Kost weer genoeg...zei de man nog. Ok, nu heeft een maat van mij apparatuur om wel alleen de sporing af te stellen. Dat gebruiken ze op het circuit. Daarom wil ik graag de waardes weten. Nogmaals dank voor alle hulp. groet, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst March 2, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 2, 2013 (bewerkt) Of gewoon langere shackles... Tot zover de uitlijning.. Maakt voor de sporing niet uit natuurlijk.. Langer shackles bij de voorwielophanging van een XJ? March 2, 2013 bewerkt door Ours alpin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ours alpin Geplaatst March 2, 2013 Rapporteren Share Geplaatst March 2, 2013 Hoi guys Dank zover! Mijn auto heeft geen verhoging of iets dergelijks. Omdat mijn voorbanden net zo snel slijten als mijn achterbanden, dacht ik misschien staat mijn sporing niet helemaal tof. Heb vorig jaar iets toespoor (halve slag) gekregen, dit omdat t karretje nogal dweilde op de snelweg. Maar dat hielp niet echt btw. Laatst ben ik bij Euromaster geweest en die vonden de slijtage vrij normaal. Heb gevraagd of ze alleen de sporing ff wilde controleren en/of bijstellen. Maar dat ging dus niet, dan moest alles op de bank uitgelijnd worden. Kost weer genoeg...zei de man nog. Ok, nu heeft een maat van mij apparatuur om wel alleen de sporing af te stellen. Dat gebruiken ze op het circuit. Daarom wil ik graag de waardes weten. Nogmaals dank voor alle hulp. groet, Bij slechte rechtuitstabiliteit zou ik zeker de caster (askanteling) controleren. En ja, daar is apparatuur voor nodig en dus kost het geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Swingray Geplaatst March 2, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 2, 2013 Ik ben al blij als ik de sporings waarde weet. Dan kan ik dat eerst ff checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.