Spring naar bijdragen

Wat Denken Jullie Hiervan ? Grand Ch. 3.0 V6 Aan Weggeefprijs...


fransdemers
 Share

Recommended Posts

Ik zag onlangs deze advertentie hieronder staan, en stel me toch serieus vragen over de km-stand en de gevraagde prijs.

 

Voor een overland in die conditie is dit toch wel verdacht weinig niet ?  Wat denken jullie hierover ?

 

http://www.autogids.be/tweedehands-auto/jeep-grand-cherokee-1758559.cfm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oplichting, zo staan er tegenwoordig tientallen online.

Mail hen maar eens, je zult een engelstalige mail terug krijgen met een lul verhaal...

 

off topic: onlangs meegereden in een 3.0 v6 en was diep teleurgesteld over de materialen in de cockpit

(goedkoop plastic, mijn 03 wj is beter afgewerkt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat kan ik wel geloven.  De WJ was destijds wel 'top of the art' in deze klasse.

 

Bij mijn WJ is er nog niks dat rammelt of piept na al die jaren, en het straalt nog steeds oerdegelijke Amerikaanse klasse uit.

 

Maar ja, ik was toch even curieus over dit superaanbod.  In ieder geval klopt het niet , want er staat een eindje verder nog zo'n type met een prijs van iets meer dan 5000 euro...  Rare toestanden allemaal, maar wat willen die verkopers dan bereiken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze hebben een paar modus operandi

de meest voorkomende is:

 

je krijgt een engelstalige mail van de verkoper met een verhaal dat ie voor zijn werk naar de uk moest verhuizen en dat de auto daar niet praktisch is.

Vervolgens vragen ze een voorschot om de auto "te reserveren" voor jou of om een transporteur de auto naar jou te laten sturen....

 

Auto bestaat natuurlijk niet en je bent je geld kwijt.

 

Je kunt niet geloven hoeveel mensen er hier intrappen.

Verhaal werkt ook in de andere richting: jij verkoopt iets, ze bieden meer dan de prijs en betalen met valse cheque.

Meestal heb je dan ook transportkosten betaald....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...