Spring naar bijdragen

Houten Dakrek


stevenxj
 Share

Recommended Posts

Hallo ,

 

Heeft iemand ervaring met een houten dakrek , ik zouw er zelf 1 willen maken omdat ik schrijnwerker ben en volgens mij zal het er ook vet uitzien ;) , nu is mijn vraag hoe ga ik deze bevestigen op het dak , ik had zelf gedacht van het te bevestigen op de 2 orginele daksteunen van de xj of is dit een slecht plan?

 

 mvg steven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, de "daksteunen" zijn absoluut niet geschikt om dingen op te monteren. Als het goed is lopen er ook verchroomde strips over het dak. De bedoeling is dat de bagage er tussen wordt gezet. Die kan dan met die "dragers" worden vastgesjord.

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@newbe

 

Hoezo dat dan? Die dingen voelen toch heel stevig...? Als je er heel hard aan trekt en duwt en sjort en weet ik wat dan wiebelt de auto alle kanten op, maar het voelt dan niet alsof die dingen ieder moment kunnen afbreken of loslaten of zo.

 

Ik vraag het omdat ik zelf een metalen dakrek heb gekocht en die ook op die daksteunen wilde gaan monteren....

 

Om de site van Boris maar even te gebruiken, we hebben het toch over deze dakdragers?

http://cherokeeparts.nl/cherokeeparts/index.php?cattype=P&hoofdcategorie=_Usedparts_Opties&subcategorie=291&productid=1593&eurosub=

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ralph, zoek eens naar roof racks voor Cherokees en je zult zien dat ze allemaal op de goot worden gemonteerd, eventueel leunen ze wel op die dragers.

 

Het lezen van gebruikers handleidingen is in NL niet echt ingeburgerd, maar ik weet zeker zat het

bewerkt door Newbe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...