Spring naar bijdragen

Tips Gezocht Voor Autoradio Kj


Buckskey
 Share

Recommended Posts

Hallo, 

Ik heb in november een 2002 Jeep Cherokee (KJ) gekocht en daar ben ik erg blij mee, alleen zit er ook een radio in uit het jaar 2002 en is deze dus lekker retro uitgerust met een cassette speler ;) Muziek verslaafd als ik ben vind ik het heerlijk om naar mijn iPod te luisteren tijdens het rijden en heb ik bij Bol.com een speciale cassette gekocht die je aan kunt sluiten op je iPod. Nu werkt dat op zich prima, maar ik irriteer me mateloos aan het geluid wat eruit komt zodra de cassette erin zit. Het ligt niet aan de auto want als ik de radio of een CD aan heb dan speelt ie de muziek wel gewoon goed af. 

Omdat ik erg gehecht ben aan mijn iPod zit ik er toch aan te denken om een nieuwe radio in te laten bouwen, maar volgens mij is dat makkelijker gezegd dan gedaan met een Jeep omdat niet alle radio's erin passen. Klopt dat? Wat hebben jullie voor radio erin zitten en wat hebben jullie daar ongeveer voor betaald? Ik heb al een beetje rondgekeken maar ik kom alleen radio's rond de

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom!

Als het goed is zit er ook gewoon een CD speler in de radio toch? :D

Ik zou je aanraden om gewoon de originele radio te behouden, en er een iPod adapter achter te hangen. Heb je geen gerotzooi met een 'raampje' om de formaat van de radio te veranderen naar een standaard maat, en je bent er uiteindelijk veel minder voor kwijt.

Ik heb hier best veel over gescheven in dit topic, lees dat maar even door: http://www.jeepforum.nl/topic/24408-rb3-in-combinatie-met-originele-wisselaar/

 

Eventueel heb ik hier nog wel een adapter voor je liggen, geen PA-11 model waar ik het over heb in dat topic, maar wel gewoon een goedwerkende zonder extra's zoals opladen en je ipod via het stuur/radio bedienen.

 

Edit: Jij hebt geen RB3 radio in de KJ, dus dat alleen een PA-11 adapter zou werken is voor jou nvt.

bewerkt door Masis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...