Spring naar bijdragen

Wrangler Stil Gevallen


Recommended Posts

hallo, toen ik net onder baan was voor men nieuwe banden te bestellen valde men wrangler opeens uit.

 

gaat om een yj 4.0ho, eerst voelde ik hem wat sputteren en daarna was het heel gedaan :wacko:

 

gevolg: mogen te voet terug keren en men beestje staat er nog :rolleyes:

 

weet iemand wat dit kan zijn?

 

had even snel gekeken en valde me wel op dat het gassysteem volledig bevroren was, maar heb toen ook op benzine geprobeerd zonder resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is ondertussen opgelost,

 

bleek het lpg systeem te zijn die bevroren was.

 

na hem in gang getrokken te hebben op benzine deed hij nog raar

zo ging de verwarming uit (geen warme lucht) starte zeer moeilijk zelfs op benzine

 

een heel eindje mee gereden dan hem wat stationair laten draaien knopje van lpg paar keer aan en uit en

ineens was de verwarming er weer en starte terug goed.

 

wat kan ik doen zodat het lpg systeem niet bevriest?  had gedacht aan er een dikke doek rond doen? of met iets afdekken?

bewerkt door bigfoot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag dat omdat lpg uit een mix van butaan en propaan bestaat.

in de warme periode zit er vaak meer butaan in de lpg, dit verdampt (wordt gasvormig) pas bij ongeveer 0 graden .

Zit er dus teveel butaan in de lpg dan kan je in koude periodes problemen verwachten.

Bij jou zal daar geen sprake van zijn of je moet een slechte kwaliteit lpg hebben getankt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

probleem was uiteindelijk heel stom

 

ik had in de zomer eens de waterpomp vervangen en had toen geen anti vries

dus had ik er voorlopig gewoon water in gegooit, ik ging die nog verversen door antivries

maar was uit men gedachten gegaan :frusty:

 

vandaag begon hij over te koken, ik zeg van wat is dit nu weer en voelde aan de onderste darm van de radiateur en die zat vol met ijs :frusty:

vandaar de lpg bevroor en mijn verwarming niet werkte, antivries erop en alles weer normaal :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...