Spring naar bijdragen

11 November 2012 Eerste Meeting Full Size Jeep


Marco Fennema
 Share

Recommended Posts

De eerste meeting heeft als doel elkaars wagen te bewonderen, info te delen en gezelligheid. Voor nu dus een ontmoeting op een openbare parkeerplek met een pannekoekenboerderij ernaast zodat geinteresseerden daar kunnen eten / drinken. Lokatie is bij het Panbos te Katwijk, adres volgt.Ik check nog of er bijzonderheden of beperkingen daar zijn.

De Full Size Jeep is de basis. Of je hem hebt of niet, iedereen is welkom. Voor nu is geen rit gepland, bij een vervolg is dat wel een doel. Dat kan uitbreiden tot een weekend etc..

Aanmelden kan op.

marcofennema@yahoo.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wagoneer.nl en Wagonmaster zijn ook vertegenwoordigt. En zij informeren hun netwerk ook. Daarlijk krijgen we nog het luxe probleem dat we uit moeten wijken naar een groter terrein.

In ieder geval bieden beide bedrijven hun terreinen aan, dus in ieder geval voor een vervolg meeting lijkt me het leuk daar bij beide gebruik van te maken.

Nu 9 deelnemers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dennis Mientjes uit Rotterdam maakt 12 deelnemers. Hij komt met een Cherokee Chief

Karl Zijde. Enspijk ( Geldermalsen ). Wagoneer

Ronald Schijf. Den Haag. Cherokee Chief 1978. Wagoneer 1990

Martijn. 2 x FSJ

Marco Fennema. Rotterdam. Wagoneer 1987

Robert. Wagoneer

Peter Luijpen

Th. Meijer

Wagoneer.nl

Wagonmaster.nl

Hans Peters

Rob Snijders. Bergschenhoek. Cherokee Chief

Dennis Mientjes. Rotterdam. Cherokee Chief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Vooralsnog nog steeds de genoemde 12 deelnemers. Ik rijd as zondag er even heen om te kijken of de parkeerplaats bv niet ineens gesloten is oid. Mocht iemand er kort daarvoor langs rijden. Laat dan een bericht op dit topic achter, dan hoef ik niet erheen ( je raadt het nooit, maar mijn Wagoneer staat weer ter diagnose bij de garage, hoop dat ie 11 november wel klaar is om te rijden ).

Ik heb hier een link mbt lokatie. Rechts zie het adres, klik daaronder op kaart bestemming en er opent een kaart. Waar de toegangsweg van dit restaurant de N441 kruist, is de parkeerplek te zien, links van de N441

Rechts van de N441 zie je de Pannenkoekboerderij.

http://www.hetpanbos.nl/24-route.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rij morgen ter controle naar het parkeerterrein. Ook controleer ik dan maar gelijk of de pannenkoeken nog smaken in het er tegenovergelegen restaurant.

Aan diegene van wie ik een email adres heb stuur ik daarna een email met laatste gegevens. Dezelfde inhoud zet ik ook op deze post.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht 11 nov aanslaan, of door slecht weer bv tegenvallen. Dan houd ik het idee open om 15 december aan te sluiten bij de Jeepclub. De combinatie van niet willen baggeren en dan de net te hoge kosten om eens eenmalig deel te nemen, ( combinatie van evenement deelname plus toeslag geen lid zijn ) om eigenlijk alleen te parkeren / camperen hielden mij er van weer om in te schrijven.

Het idee wat ik hieronder kopieer, of een compromis als ea aanslaat, maakt mij nieuwsgierig om eens te kijken op bv 15 december bij de Jeepclub. Als de Wegenbelasting geheven gaat worden doe ik de Wagoneer weg en ga dan een lichtere modernere Jeep rijden. Of een Suzuki Jimny. Wie heeft er iets te ruil :)

Hier het idee van een Jeeper:

Gepost 13 October 2012 - 09:56

Kan me goed voorstellen dat je met je woody niet in de blub wilt.

15 december heeft de jeepclub een evenement in Heerde.

Hier komen meestal veel leden op af en is een zeer gezellig evenement.

Tevens het laatste evenement van het jaar, kunnen we in stijl afsluiten.

Er is hier een ruime parkeerplaats, waar we eventueel een gedeelte voor kunnen afzetten om jullie jeeps te parkeren.

Er is een kantine met eten en drinken en iedereen kan jullie jeeps bewonderen.

Als je dit wat lijkt, neem dan contact op met JCN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De combinatie van niet willen baggeren en dan de net te hoge kosten om eens eenmalig deel te nemen, ( combinatie van evenement deelname plus toeslag geen lid zijn ) om eigenlijk alleen te parkeren / camperen hielden mij er van weer om in te schrijven.

Mompelt iets van begrijpend lezen.........

en hoe moet ik dat dan lezen ?

Lijkt me sterk dat je moet inschrijven om op de parkeerplaats te mogen staan met je waggie.

Doe anders even een mail naar JCN, die gaan hierover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik me nu aan zou melden voor een evenement, ik wilde bv naar het evenement in de steengroeve. Dan betaal ik naast de inschrijving ook de toeslag omdat ik geen lid ben. Op zich helemaal geen probleem mee mits ik er wat mee kan.

Echter, met mijn auto kom ik niet verder dan parkeren, tent opzetten en dan gezellig kijken. In die context moet je betaald parkeren lezen.

Ik discussieer niet over de kosten die een Event met zich meebrengen, alleen is een Woody rijder hoogstens iemand die het wel leuk vindt om zijn 4wd eens te testen en in die zin voorzichtig over het parcour rondhobbelt langs alle kuilen heen.

Of gewoon het gezellig vindt om bij het kampvuur aan te schuiven.

Mocht er een idee zijn om een onderscheid te maken tussen:

1

Aanwezig zijn ( wel met Woody het terrein opmogen), lees dit als parkeren en kijken. En dit op een laag kosten niveau, bv alleen een lidmaatschap bewijs.

2

Of echt actief de modderput induiken, lid zijn plus event kosten.

Dan bereik je misschien net een paar mensen gelijk ik.

bewerkt door Marco Fennema
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mail nu even naar JCN, ik denk dat er helemaal geen kosten aan zitten.

Iedereen mag komen kijken , dit is altijd gratis.

Jullie komen ook alleen maar kijken en zijn toevallig allemaal met een wagoneer.

Parkeren doe je namelijk voordat je het terrein in gaat.

Niemand van jullie gaat het terrein in, dus ik voorzie geen kosten

Zou wel leuk zijn om een stukje af te zetten voor de wagoneeers.

Aangezien er ruimte genoeg is in Heerde , moet dat geen probleem zijn.

Nogmaals, ik ga hier niet over , neem even contact op met JCN.

Of misschien dat er iemand van het bestuur in dit topic kan reageren ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...