Spring naar bijdragen

Km Teller


M-REX
 Share

Recommended Posts

Mijn km teller heeft nu eindelijk begeven naar 2 jaar op een neer gaan en wel en niet doen

Mijn teller is oke die werkt de kabel is ook oke

Alleen ik kom onder in de tussenbak uit dat daar het probleem zit

er zit daar en deksel met 5 of 6 bouten met de yoke op kan ik deze met yoke er al afhalen en wat moet ik dan vervangen

uipko

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb er nu 2 andere kabels om gehad nico en met alle bij het zelfde verhaal de eind koppen van de binnen kabel zijn oke alleen als ik in de tussenbak aan sluiting kijk zit het wat uit gesleten uit

alleen de bijde kabels waren niet nieuw

toch een maar ene nieuwe bestellen bij dan nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

via nico een nieuwe km kabel bestelt en binnen gekregen deze gemonteerd en noppes nada niks dus zoeken geblazen

eerst de kabel los gehaalt achter de km teller en ben gaan rijden en jawel de binnen kabel draaide

toen even met de vingers aan de achter kant van de km teller aan het draaien en de km teller werk daar ook

dus weer de kabel er achter indraaien en de kant van de tussenbak los halen en draaien aan de binnen kabel muur vast vreemd dus deze was beweegbaar

de km kabel weer los gehaalt achter in de teller en eens wezen rijden jawel alles werk weer alleen als de nossel aandraai zit de km kabel er klem er tussen

paar slagen los en hij werk weer

de nieuwe kabel los gehaalt en naast de oude gelegt de lengte na gekeken buiten kabel is het zelfde alleen in de binnen kabel zit er 6 mm verschil in lengte de nieuwe is langer

even goed gekeken nu blijk dat van de oude kabel een stuk van af gehaalt is

is dit normaal???????????????????

heb er nog twee oude kabel liggen ook die zijn 6mm korter en daar is ook zo tezien wat af geknipt

wat tedoen een stukje afknippen??????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

via nico een nieuwe km kabel bestelt en binnen gekregen deze gemonteerd en noppes nada niks dus zoeken geblazen

eerst de kabel los gehaalt achter de km teller en ben gaan rijden en jawel de binnen kabel draaide

toen even met de vingers aan de achter kant van de km teller aan het draaien en de km teller werk daar ook

dus weer de kabel er achter indraaien en de kant van de tussenbak los halen en draaien aan de binnen kabel muur vast vreemd dus deze was beweegbaar

de km kabel weer los gehaalt achter in de teller en eens wezen rijden jawel alles werk weer alleen als de nossel aandraai zit de km kabel er klem er tussen

paar slagen los en hij werk weer

de nieuwe kabel los gehaalt en naast de oude gelegt de lengte na gekeken buiten kabel is het zelfde alleen in de binnen kabel zit er 6 mm verschil in lengte de nieuwe is langer

even goed gekeken nu blijk dat van de oude kabel een stuk van af gehaalt is

is dit normaal???????????????????

heb er nog twee oude kabel liggen ook die zijn 6mm korter en daar is ook zo tezien wat af geknipt

wat tedoen een stukje afknippen??????????

Zit er niet toevallig nog een stukje afgebroken kabel in de aansluiting van de teller?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier was ik al bang voor en ja dus er zit nog een stukje in heb de teller er uit gehaalt maar krijg het stuk je er niet uit

aan het peuteren geweest en met een magneet mega sterk geprobeerd er uit tehalen hij blijft zitten waar doe zit

hij werk nu wel alleen kan hem niet wast draaien dan gaat die klem zitten mischien als nog een stuk van de nieuwe binnen kabel afhalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...