Spring naar bijdragen

Aanslagen in Londen


87wrangler
 Share

Recommended Posts

24241653_4632d5595c_o.jpg

Iedereen heeft vast een mening over deze laffe aanslagen...

In dit topic heb je de gelegenheid om je reactie's te posten!

Oja, houdt het wel netjes... Liever geen discriminerende of racistische uitlatingen dus.

Allereerst mijn reactie:

Afschuwelijk! En helaas denk ik niet dat er veel tegen te doen is, als mensen echt een terroristische aanslag willen plegen doe je daar weinig tegen....

Misschien dat het her-invoeren van de paspoortcontrole aan de grenzen weer te overwegen is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Jul 7 2005, 16:09

24241653_4632d5595c_o.jpg

Iedereen heeft vast een mening over deze laffe aanslagen...

In dit topic heb je de gelegenheid om je reactie's te posten!

Oja, houdt het wel netjes... Liever geen discriminerende of racistische uitlatingen dus.

Allereerst mijn reactie:

Afschuwelijk! En helaas denk ik niet dat er veel tegen te doen is, als mensen echt een terroristische aanslag willen plegen doe je daar weinig tegen....

Misschien dat het her-invoeren van de paspoortcontrole aan de grenzen weer te overwegen is....

<div align="right">

Word steeds linker om een Yank te rijden

unsure.gifwacko.giffrusty.gifworshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschrikkelijk je zult het maar mee maken, laten we respect blijven houden voor elkaar, maar niet voor extreemisten.

Dit staat los van Londen, waarom moeten de demonstraten tegen G8, zo met geweld demonstreren, er waren nederlanders bij, ik schaam me ervoor het zal je buur vrouw/man zijn....voor mij zijn het rioolratten... mad.gif

tristan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JOHN GRAND@Jul 7 2005, 16:15

Word steeds linker om een Yank te rijden

unsure.gif   wacko.gif   frusty.gif   worshippy.gif <div align="right">

Hé guy's, ik ben een yank!

Deze laffe aanval heeft niets te maken met de US. In de jaren van de grotere terroristische activiteiten tegen amerikanen ging ik niet op reis wanneer ik mijn paspoort of mijn nationaliteit moest tonen. Toeristje spelen in het Middelandse Zeegebied was spelen met je leven. Reizen met de vliegtuig werd ons afgeraden.

Met een gezin was dat niet handig om te doen. Het was voor elk Amerikaan ineens persoonlijk geworden. Dit was niet iets in verwegistan, het was hier en nu!

9-11 was voor iedereen een schok, je moet je echter realiseren dat er mensen zijn die het op je leven gemunt kunnen hebben alleen maar omdat je een Nederlander bent! Wat in London is gebeurd, kan straks in je straat of op je werk gebeuren.

Denk aan Theo van G., Pim F.

Terroristen zijn laffe jakhalzen die wat mij betreft geen rechtzaal in mogen komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BUFFALO@Jul 7 2005, 20:01

Hé guy's, ik ben een yank!

Deze laffe aanval heeft niets te maken met de US. In de jaren van de grotere terroristische activiteiten tegen amerikanen ging ik niet op reis wanneer ik mijn paspoort of mijn nationaliteit moest tonen. Toeristje spelen in het Middelandse Zeegebied was spelen met je leven. Reizen met de vliegtuig werd ons afgeraden.

Met een gezin was dat niet handig om te doen. Het was voor elk Amerikaan ineens persoonlijk geworden.  Dit was niet iets in verwegistan, het was hier en nu!

9-11 was voor iedereen een schok, je moet je echter realiseren dat er mensen zijn die het op je leven gemunt kunnen hebben alleen maar omdat je een Nederlander bent! Wat in London is gebeurd, kan straks in je straat of op je werk gebeuren.

Denk aan Theo van G., Pim F. 

Terroristen zijn laffe jakhalzen die wat mij betreft geen rechtzaal in mogen komen!

<div align="right">

Begrijp het wel, het word een rare wereld om in te leven , je vraagt je af of het allemaal nog wel zin heeft !!!

Het is geen eens veilig meer om naar je werk tegaan bijvoorbeeld.

De wereld staat op zijn kop!! sad.gif

Succes en good luck gewenst wink.gifwink.gifwink.gif

Greetz John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb zelf een tijd in de US gewoond voor studie dus voel me een beetje yank en snap het standpunt van Buffalo.... maar het is gewoon debiel dat je als burger wordt afgestraft voor je (doorhalen wat niet van toepassing is) Geloof/standpunten/regering waar je niet voor gestemd hebt/overige....

ik mag dan overkomen dat ik een beetje loop te ouweh**ren maar dat is mijn manier om om te gaan met zulke dingen. in een woord LAF!!! als je iets hebt tegen politieke standpunten uit het dan tegen de politiek, niet tegen de burgers die (meestal) geen KL**T te zeggen hebben.........................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er geen woorden voor... was een tijdlang 'van m'n padje' na het horen/zien van deze moordpartij. sad.gif

Ik heb me voorgenomen m'n eigen mening in de ijskast te houden en niet te gaan wijzen of zo, tot er duidelijkheid is over wie en waarom...

waanzin.

edit: petje af voor het gedrag en de discipline van de Londenaren. worshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Jul 8 2005, 00:22

Ik heb er geen woorden voor... was een tijdlang 'van m'n padje' na het horen/zien van deze moordpartij.  sad.gif

Ik heb me voorgenomen m'n eigen mening in de ijskast te houden en niet te gaan wijzen of zo, tot er duidelijkheid is over wie en waarom...

waanzin.

edit: petje af voor het gedrag en de discipline van de Londenaren.  worshippy.gif <div align="right">

Groot gelijk kameel je mag tegenwoordig alleen een geloofsovertuiging hebben , dan mag alles zie je wel en is alles goed; heb je een mening word je doodgeschoten; zie Theo en Pim

greetz John worshippy.gifworshippy.gifworshippy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...