Spring naar bijdragen

PC Fujitsu Siemens


BUFFALO
 Share

Recommended Posts

Intel Pentium III, 500 MHz, 320 MB

AGP 440 ZX moederbord, Rage Pro VGA, 2 harde schijven: Fujitsu MPE 3084 AE en Quantum Fireball LM 30 ( samen 40 G ), CD R/RW, Samsung DVD-ROM

Dit staat nu los in mijn kamer omdat ik met papazaterdag een snellere, grotere en betere heb gekregen. Ze wilden eerst een betere auto regelen, maar konden niets vinden laugh.gif

In elk geval, ik mot het kwijt voor bijvoorbeeld 250 Euriootjes?

Belangstelling: in dit geval wel een PM tongue.gif

Oja, ook niet onbelangrijk: inclusief XP Pro, Office XP-Pro, Word 2000 en nog een aantal andere softies en toesenbord en draadloze Logitech mousje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by BUFFALO@Jul 7 2005, 12:13

ik heb er dan ook de ballen verstand van laugh.gif

een reeële bedrag zou dan zijn...?

<div align="right">

Gratis bij een aansteker. wink.gif

Kijk maar eens op marktplaats etc.. de meeste vergelijkbare pc's zitten rond de 100. (en vaak eronder)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Pullie@Jul 8 2005, 00:23

als ik in de buurt ben (binnenkort) neem ik hem mee voor 2 kratjes bier naar keuze  (beter dan een aansteker toch??)

<div align="right">

Da's ook wat.....

Wil Buffalo van z'n PeeCee af, moet 'ie er eerst 2 kratjes bier bij doen? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Pullie@Jul 8 2005, 00:23

als ik in de buurt ben (binnenkort) neem ik hem mee voor 2 kratjes bier naar keuze  (beter dan een aansteker toch??)

<div align="right">

@Pullie

nou, 2 koude kratjes Hertog Jan op een mooie middag met goed gezelschap is meer dan die piecie waard is biggrin.gif Hebben we daar wel genoeg aan? laugh.gif

Laat maar weten wanneer je komt yes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...