Spring naar bijdragen

Getok Bij 1Ste Versnelling


Recommended Posts

ok dank je.

wat bedoel je met de ls?

dacht ook al aan de kruisjes. hij heeft nu 210000km, dus die mogen ook vervangen worden denk ik

voor alle duidelijkheid, hij doet het alleen in 1ste. bij hogere snelheden niets.

als de wielen gedraaid zijn doet ie het feller (meer kracht nodig?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom zou een cherokee uit 98 geen ls hebben?

In de achteras bedoel ik dan natuurlijk...in het voordiff zit er geen.

Het knakken van de ls in de achteras lijkt, als je in de auto zit, soms van voren te komen. Je associeerd het met de uitslag van de voorwielen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is zoiets duur om te repareren EN is het noodzakelijk zoiets snel te repareren?

ik kan namelijk nu voor 250 euro leren zetels overkopen van iemand en zit met een maandelijks budget

daar heb ik ook een vraag over. die zijn elektrisch, maar mijn classic heeft geen prewiring volgens mij.

iemand meer advies of nieuwe topic?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is zoiets duur om te repareren EN is het noodzakelijk zoiets snel te repareren?

ik kan namelijk nu voor 250 euro leren zetels overkopen van iemand en zit met een maandelijks budget

daar heb ik ook een vraag over. die zijn elektrisch, maar mijn classic heeft geen prewiring volgens mij.

iemand meer advies of nieuwe topic?

hoi portishead

zorg eerst maar dat je aandrijving in orde is als dat mis gaat

dan ga je het niet redden met 250-euro,s dus laat de zetels

maar even op een laag pitje staan en zorg dat je aandrijving

in orde komt

mvrgr de jeeper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom zou een cherokee uit 98 geen ls hebben?

Standaard zit er geen LS op de XJ. Zeker weet je het pas als je de labels aan de diff controleert. LS werd op bestelling wel geleverd bij speciale pakketten. Dat is anders bij de ZJ uit '98, die heeft hem standaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Standaard zit er geen LS op de XJ. Zeker weet je het pas als je de labels aan de diff controleert. LS werd op bestelling wel geleverd bij speciale pakketten. Dat is anders bij de ZJ uit '98, die heeft hem standaard.

Ok ...heb zelf weinig xj's gezien zonder ls, vandaar mijn vooroordeel.

is zoiets duur om te repareren EN is het noodzakelijk zoiets snel te repareren?

ik kan namelijk nu voor 250 euro leren zetels overkopen van iemand en zit met een maandelijks budget

Eerst maar eens bepalen waar het probleem zit. gebruik de zoekfunctie even om je kenneis van ls = limited slip

bij te schaven. Zo kom je teweten wat een ls is, of jij er een hebt, hoe je herkent of het ls een probleem heeft en wat je er aan kunt doen.

Het zelfde voor de kruisjes.

en over de electrische stoelen: gewoon een extra draad vanaf je accu trekken uiteraard met zekering en evt met relais (contact gestuurd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...