Spring naar bijdragen

Uitschakelen Deuralarm


Recommended Posts

Het gaat om een Jeep Cherokee uit 1994. Waarom ik er van wil?...... Ik wordt af en toe gek van dat indringende gesnerp als je even de deur open houdt met de sleutel nog in het contactslot :frusty: . Het is geen after market dingetje. Bij mijn weten hebben alle Amerikanen zo'n p...eding. Het geluid houdt op als je de deur dicht doet of de schakelaar in de deurlijst met je vinger indrukt. Ik heb het onderste deel van het dashboard losgehaald om te kijken waar die herriemaker zit om dan het stekkertje los te maken of stroomdraadje door te knippen maar ik kan het helaas niet vinden. Heeft iemand er misschien een afbeelding van of andere suggesties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hee Cherokee

Ik vroeg me hetzelfde af, toen ik m'n YJ gekocht had en bedacht dat ik ook wel 's zonder deuren rond zou willen rijden. Het schakelaartje in de portierstijl staat dan constant "open", zodat het vloerlampje altijd brandt, en als ik 's de koplampen aan zou hebben (weet je veel) gaat die verklikker steeds tekeer... Een stukje tape over de schakelaar of een zekering loshalen vond ik wat te knullig, dus ik heb de draad naar de schakelaar toe onderbroken, daar een tweede schekalaar tussen gezet die in het dashboard geplaatst is. Staat die aan, dan werkt de hele boel normaal, staat die uit dan doet de switch in de stijl helemaal niets. Winterdag eigenlijk altijd aan, voor als je je koplampen ens vergeet uit te zetten...

succes

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...