Spring naar bijdragen

Radio En Verwarming


Recommended Posts

hallo

ik zal me even voorstellen: mijn naam is wiljan en sinds 2 maanden trotse bezitter van een grand cherokee overland uit 2002

er zijn een paar kleine dingen aan waar ik gaarne iets meer over wil weten.

er zit namelijk geen orginele jeep radio in (en die erin zit is kapot) nu ben ik afgelopen zaterdag in veldhoven geweest bij een bedrijf die onderdelen verkoopt voor een jeep en daar naar een orginele radio gevraagd voor een jeep uit 2002 maar deze aansluitingen waren heel anders als er bij mijn in zitten, de man zij dat de aansluitingen waren voor een radio van het model vanaf 2005 dus een ander type terwijl er de orginele bekabeling in zit. kan zoiets?

en mijn kachel verwarmd niet meer terwijl hij wel in het begin gewoon werkte. de airco werkt nog prima, wat kan hiervan de oorzaak zijn

verder ben ik heel tevreden met deze jeep. rijd als tierelier.

mvrgr wiljan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien heb je hier wat aan? staan de aansluitingen op die gebruikt zijn,

http://www.wjjeeps.com/audiowire.htm

ik heb hier nog een originele radio/cd speler met aansluiting van 2002 liggen mocht je die zoeken

hallo nick wat vraag je voor de radio natuurlijk met verzendkosten.

mvrgr wiljan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zit namelijk geen orginele jeep radio in (en die erin zit is kapot) nu ben ik afgelopen zaterdag in veldhoven geweest bij een bedrijf die onderdelen verkoopt voor een jeep en daar naar een orginele radio gevraagd voor een jeep uit 2002 maar deze aansluitingen waren heel anders als er bij mijn in zitten, de man zij dat de aansluitingen waren voor een radio van het model vanaf 2005 dus een ander type terwijl er de orginele bekabeling in zit. kan zoiets?

Lijkt me sterk, wat veel waarschijnlijker is, is dat er met een adapter gewerkt is aangezien er geen originele radio meer in zit. Zo'n aftermarkt radio past niet op de originele bedrading, dus moet er een adapter tussen. Als dat het geval is, zou je de adapter achter het dashboard zo van de originele bedrading moeten kunnen klikken, dan heb je weer de originele aansluitingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwarming kan je hieronder controleren of je Blend Doors goed werken.

  • Turn the ignition switch on and turn on the AC system. You should see a temp display for the two sides.
  • Simultaneously hold down the AC and re-circ buttons while turning the drivers side temp control knob one click to the right.
  • This puts the system into diagnostic mode and you should see a zero for no codes or if there are problems, one or more of the following codes. The higher number code is an historic fail code and the smaller number a current fail code.

15, 47

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verwarming kan je hieronder controleren of je Blend Doors goed werken.

  • Turn the ignition switch on and turn on the AC system. You should see a temp display for the two sides.
  • Simultaneously hold down the AC and re-circ buttons while turning the drivers side temp control knob one click to the right.
  • This puts the system into diagnostic mode and you should see a zero for no codes or if there are problems, one or more of the following codes. The higher number code is an historic fail code and the smaller number a current fail code.

15, 47

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de blend doors gecontroleerd via uw gegevens en er is uitgekomen de volgende fout codes

14-54-56

wat betekend foutcode nr 14

en hoe kan ik foutcode nr 54 / 56 maken

mvrgr wiljan

Voor reparatie nr 54/56 => Klik

Leuke operatie en goed te doen! Ik heb het gedeelte eruit gezaagd met een Dremel.

Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...