Spring naar bijdragen

Manuele Transmissie/speakers/antenne/bergruimte


Recommended Posts

1999 Cherokee 2.5tdi

De eerste twee weken zitten erop met de pas aangekochte cherokee.

Alles loopt goed.

Hij blijft mooi op temperatuur (80 ong.). 3000 km geleden is er ook een nieuwe radiator ingezet.

Wat me wel opvalt is dat de koeling direct in gang gaat bij warmer weer. Ook normaal?

Maar het schakelen is toch vrij stroef. Zeker naar 2e.

Naar 3e hoor ik achter een tik, alsof ie echt pakt.

Dit is mijn eerste jeep, dus ik weet niet of dit normaal is.

Ik heb een tube van Wynn's gaan halen, een additief voor de transmissie. Zou gemakkelijker gaan schakelen.

Hij heeft ook 200000 gelopen, dus kan nooit kwaad dacht ik.

Voorste speakers werken niet en de antenne doet het ook niet. Bij het opzetten hoor ik bij de antenne wel een klik (zoals van een relais) maar hoor geen motortje.

Ik heb de aanhangwagen verbouwd dus nu zijn we klaar om in te pakken en op reis ermee. 3 kids op de achterbank, hond in de achterbak. Kids hebben het niet echt ruim, maar wel een avontuur!

Heeft iemand een advies voor extra opbergruimte te vinden? Bv. aan de deuren zo in plastic die op te schroeven zijn. Is maar een idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1999 Cherokee 2.5tdi

De eerste twee weken zitten erop met de pas aangekochte cherokee.

Alles loopt goed.

Hij blijft mooi op temperatuur (80 ong.). 3000 km geleden is er ook een nieuwe radiator ingezet.

Wat me wel opvalt is dat de koeling direct in gang gaat bij warmer weer. Ook normaal?

Maar het schakelen is toch vrij stroef. Zeker naar 2e.

Naar 3e hoor ik achter een tik, alsof ie echt pakt.

Dit is mijn eerste jeep, dus ik weet niet of dit normaal is.

Ik heb een tube van Wynn's gaan halen, een additief voor de transmissie. Zou gemakkelijker gaan schakelen.

Hij heeft ook 200000 gelopen, dus kan nooit kwaad dacht ik.

Voorste speakers werken niet en de antenne doet het ook niet. Bij het opzetten hoor ik bij de antenne wel een klik (zoals van een relais) maar hoor geen motortje.

Ik heb de aanhangwagen verbouwd dus nu zijn we klaar om in te pakken en op reis ermee. 3 kids op de achterbank, hond in de achterbak. Kids hebben het niet echt ruim, maar wel een avontuur!

Heeft iemand een advies voor extra opbergruimte te vinden? Bv. aan de deuren zo in plastic die op te schroeven zijn. Is maar een idee.

Schakelt de bak wel goed in zn achteruit ................???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...