Spring naar bijdragen

Dvd Hoofsteunschermen


Recommended Posts

Ik heb een paar vragen:

  • Ik heb 2 DVD hoofdsteunschermen. Nu vraag ik mij af hoe ik de kabels op een verantwoorde wijze door de stoelen heen krijg.
  • En kun je 12V ongestraft bij de voeding van de elektrisch verstelbare voorstoelen weghalen?
  • Bestaat er een kabel waar aan de ene kant de rode en witte tulpstekkers zitten en aan de andere zijde een plug die op de CD-wisselaar ingang op een originele Radio van een WJ bj. 99 past?

zie graag jullie meningen tegemoet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha! Eindelijk een reactie.

Echter roept dit weer wat vragen op:

  • +30 en +15 van de aansteker aansluitingen?
  • een aux ingang kun je het makkelijkst met een fm modulator maken?

Kun je dit wat nader uitleggen?

30 en 15 zijn waarschijnlijk de ampere waardes?

Ik zou het niet met een fm modulator doen, de kwaliteit hiervan is gewoon slecht en veeel te gevoelig voor storingen. Een iPod adapter is veel beter, deze sluit je aan op de wisselaars aansluiting en hieruit heb je dan ook een tulp aansluiting. Ik heb er nog 1 tje over, zie het te koop gedeelte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inderdaad +15 is over contact en +30 is constante voeding.

en inderdaad een i-pod adapter is beter als deze te krijgen is voor dit systeem,

een fm modulator past altijd,en is goedkoper.

deze zet je tussen je antenne kabel en de radio ontvangt dan op een bepaalde frequentie

het geluid van het aangesloten toestel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal bedankt voor jullie input.

Ik ga denk ik voor de adapter van Masis. Ik had al gelezen op internet dat de FM transmitters het niet zo goed doen tov een vaste aansluiting.

Goedkoop zijn ze wel die transmitters maar als de kids beginnen te jengelen dat het geluid van de filmpjes slecht hoorbaar is en veel ruis dan heb ik een ander probleem. Zeker als we 13 uur in de auto zitten naar Frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...