Spring naar bijdragen

GP van de Verenigde Staten


87wrangler
 Share

Wat vind jij wat er had moeten gebeuren:  

  1. 1. Wat vind jij wat er had moeten gebeuren:

    • 1- De race had afgelast moeten worden
    • 2- De door Michellin gevraagde chicane had erin gemoeten
    • 3- 't Was toch goed zo?
    • 4- Gewoon voor één GP bandenwissels toestaan
    • 5- Anders, nl:
    • 6- F1? Wat is dat?


Recommended Posts

Aflassen, Michelin alle kosten laten betalen en volgende week verdergaan met 1 bandenfabrikant.

prutsers... dry.gif

Overigens mag er ok in de regelementen dat er altijd een reserve-fabrikant moet zijn in geval van falen van de vaste. Bijvoorbeeld Goodyear weer van stal halen of zo..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja... ok ik vond het terrecht doorgaan...

De regels zijn tenslotte in overleg met alle teams vastgesteld! Wel geeft het aan dat het verbieden van bandenwissels heel vevelend kan uitpakken!

En.... het publiek had best wat beter geïnformeerd mogen worden!

Maar van mij mogen ze bandenwissels gewoon weer toestaan.! Daarmee voorkom je deze problemen, en de pitstops worden ook wat spannender!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had het liefst die chicane gezien.

Da's in ieder geval een maatregel die voor alle teams hetzelfde is. Dan kan de race tenminste gewoon doorgaan, iedereen zijn plezier die middag, en kan je daarna in alle rust beslissen waar en hoe vaak je Michelin een rotschop gaat geven.

Nu zijn er alleen maar verliezers.

..al is het natuurlijk wel leuk dat minardi wat punten heeft smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Regelementen zijn regelementen. Michelin had zijn zaken gewoon niet voor mekaar, (ze hebben denk ik wel een goed advies gegeven om niet te gaan rijden) en zullen hiervoor ook een behoorlijke tik op de franse neus krijgen, laat staan op hun portmonaie. Ik denk dat ze met deze aktie wel de deur hebben open gezet voor andere bandenleveranciers zoals goodyear en dunlop, die beide aan het nadenken zijn of ze deze tak van sport weer van het benodigde rubber zullen voorzien.

Oja, over die regelementen, zoveel mensen, zoveel wensen. Laten ze de coureurs nou eens vragen wat die willen.

Persoonlijk vind ik 1 set banden voor de kwalificatie, en 1 set voor de race de beste oplossing (als er dan toch bezuinigd moet worden)

Waar is de oude vertrouwde slik!!!!!!!!!!!!!

Marc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder publiek geen F1. En juist die hebben ze met hun "regels zijn regels" behoorlijk laten stikken. Iets wat de toeschouwers op de baan, de televisiekijkers, en niet te vergeten de sponsors niet gauw zullen vergeten.

Michelin straffen kan altijd nog achteraf. The show must go on.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...